اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کافه نیباکس چه برنامه ای برای برندسازی دارد؟

زلزله آبمیوه ها در بندرعباس

دسترسی به میوه و آبمیوه های متنوع به قدری است که گاهی فراموش می کنیم همه میوه ها در ایران کاشته نمی شوند و بعضی از آنها از دور دست ها ، از آن سر دنیا به دستمان رسیده اند!

نیباکس

بازخبر /  دسترسی به میوه و آبمیوه های متنوع به قدری است که گاهی فراموش می کنیم همه میوه ها در ایران کاشته نمی شوند و بعضی از آنها از دور دست ها ، از آن سر دنیا به دستمان رسیده اند .
میوه ها نیز برای خود عالمی دارند ؛

مثلا آووکادو که خیلی وقت نیست از ورودش به ایران می گذرد ، از آمریکای مرکزی و مکزیک وارد ایران شده است ؛ یا کیوی که در چین زاده شده و به نیوزلند رفته و از آنجا به دیگر کشورها ! توت فرنگی هم اصالتا ایتالیاییست !
موز ، انبه ، پرتقال و حتی گوجه فرنگی از انواع میوه های مهاجرند که به ایران آمده اند .
مردم همیشه از وقایع تازه و خوب استقبال می کنند .
ورود میوه های خارجی در ایران نیز از استقبال خوبی برخوردار بوده است ؛ به طوری که علاوه بر استفاده از میوه و آبمیوه ، از ترکیب میوه ها با یکدیگر نوشیدنی تازه ای می سازند که تک تک سلول های بدنمان از آن لذت می برند و احساس تازگی و سرزنده بودن پیدا می کنند.

این احساس را می توانید به زودی در کافه نیباکس بندرعباس پیدا کنید که برای متحول کردن صنعت آبمیوه طبیعی و شروع ماجراجویی تازه ای افتتاح خواهد شد و می توانید از برند نیباکس خوش طعم ترین و تازه ترین آبمیوه های طبیعی را امتحان کنید و از طعم جادویی آن لذت ببرید.بازخبر

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *