آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نعیم آبادی : کارهای فرهنگی و سرهنگی باید هم‌زمان با هم انجام شوند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: اگر امکان دسترسی به شرایط علم‌آموزی در روستاها فراهم شود کمتر با پدیده مهاجرت روبه‌رو خواهیم شد و همه مهاجرت به شهرها و تشکیل محلات حاشیه‌ای در شهرها مربوط به مسائل اقتصادی نیست.

بازخبر /نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: اگر امکان دسترسی به شرایط علم‌آموزی در روستاها فراهم شود کمتر با پدیده مهاجرت روبه‌رو خواهیم شد و همه مهاجرت به شهرها و تشکیل محلات حاشیه‌ای در شهرها مربوط به مسائل اقتصادی نیست.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی صبح امروز در همایش شورای فرهنگ عمومی هرمزگان که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی در بندرعباس برگزار شد با گله‌مندی از متولیان برگزاری این همایش جهت اطلاع‌رسانی ضعیف در برگزاری چنین جلسه تأثیرگذاری فرهنگی برای هرمزگان، بیان کرد: شهرداری‌ها علت توسعه بی‌رویه حاشیه‌نشینی را بی‌تفاوتی می‌بینیم و اگر شهرداری‌های قانون را اجرایی کنند این مشکلات پیش نمی‌آید.

وی ادامه داد: اگر امکان دسترسی به شرایط علم‌آموزی در روستاها فراهم شود کمتر با پدیده مهاجرت روبه‌رو خواهیم شد و همه مهاجرت به شهرها و تشکیل محلات حاشیه‌ای در شهرها مربوط به مسائل اقتصادی نیست.

آیت‌الله نعیم‌آبادی افزود: برای رفع مشکلات حاشیه‌نشینی نیز می‌توانیم شهرک‌هایی را احداث کنیم و اگر نمی‌شود با پدیده مهاجرت مبارزه کرد باید فکری را برای سکونت مهاجرین در شهرها کنید و کارهای فرهنگی و سرهنگی باید هم‌زمان با هم انجام شوند.

وی تصریح کرد: در هرمزگان نهضت مسجد سازی آغازشده است و در این نهضت صدها مسجد ساخته‌شده اما هنوز روستاهای بدون مسجد فراوانی داریم .

امام‌جمعه بندرعباس اضافه کرد: صنایع‌دستی هرمزگان بسیار غنی است و باید محل و شرایط مناسب برای فروش این تولیدات ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هرمزگان استانی زنده درزمینهٔ مباحث دینی است، اظهار کرد: در روز عاشورا از همه اقشار و شهرهای مختلف دسته‌جات عزاداری در بندرعباس به راه می‌افتد که نشان از حضور اقشار مختلف کشور در این استان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: دو بنیاد نهج‌البلاغه را در هرمزگان دارا هستیم و اقدام خوبی در تشکیل کنگره امام سجاد (ع) و صحیفه سجادیه در این استان انجام‌شده است .

در پایان این همایش نیز از فراخوان هفتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) توسط نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان رونمایی شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *