اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ماجرای قهر «نوبخت» از جلسات پرداخت «حق و حقوق کارگران» چه بود؟ + جزئیات

نماینده مردم ورامین در مجلس ماجرای قهر معاون رئیس‌جمهور از جلسات کمیسیون تلفیق برنامه ششم را تشریح کرد.

بازخبر / سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت معیشتی نامناسب کارگران در دولت یازدهم، گفت: دولت یازدهم هیچ‌گونه اقدام عملی در راستای بهبود وضعیت معیشتی کارگران انجام نداده و مشکلات آنها روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: دولت یازدهم در این سال‌ها نه تنها اقدامی در جهت حمایت از کارگران انجام نداده، بلکه آنها را تضعیف نیز کرده است.

نماینده مردم وارمین در مجلس به بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق این لایحه در مجلس اشاره و تأکید کرد: وقتی که کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تصویب کرد که دولت موظف است سالی ۲۰ درصد بدهی‌اش را به صندوق تأمین اجتماعی پرداخت کند، آقای نوبخت و تعدادی دیگر از معاونانش از کمیسیون قهر و جلسه را ترک کردند.

نقوی‌حسینی در تشریح علت قهر نوبخت از جلسات کمیسیون تلفیق برنامه ششم، گفت: آقای نوبخت و معاونانش می‌گفتند که چرا شما در مجلس می‌خواهید دولت بدهی‌‌اش را به صندوق تأمین اجتماعی که متعلق به کارگران است، بپردازد؟

وی تصریح کرد: آقای نوبخت و تعدادی از معاونانش دو هفته در اعتراض به اینکه چرا مجلس به دنبال حق و حقوق کارگران و صندوق تأمین اجتماعی است و اینکه چرا می‌خواهد مطالبه این صندوق را از دولت بگیرد، در جلسات کمیسیون تلفیق حضور نمی‌یافتند.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: دولت باید بیشتر به وضع معیشتی کارگران نسبت به دیگر اقشار توجه داشته باشد و تسهیلات لازم را برای بهبود وضع اقتصادی‌شان فراهم کند.

تسنیم/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *