اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

برانکو از پرسپولیس می رود؟

سرمربی کروات سرخ‌پوشان پایتخت یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما شنیده می‌شود او قصد ندارد به همکاری با پرسپولیس ادامه دهد.

بازخبر / برانکو ایوانکوویچ توانست به حسرت ۹ ساله هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پایان دهد و این تیم را به مقام قهرمانی لیگ برتربرساند. سرمربی کروات سرخ‌پوشان پایتخت یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما شنیده می‌شود او قصد ندارد به همکاری با پرسپولیس ادامه دهد.

صحبت‌های ضد و نقیض زیادی در مورد وضعیت علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود و برانکو نگران تغییر و تحولات مدیریتی در این باشگاه است. از سوی دیگر او نزدیک به ۹۰۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که به اضافه پاداش قهرمانی در لیگ برتر و پاداش صعود احتمالی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، رقمی نجومی خواهد شد.

همچنین مالیات بر قرارداد برانکو پرداخت نشده و باشگاه پرسپولیس هم قبول نکرده این مبلغ را بپردازد؛ اتفاقی که ناراحتی شدید سرمربی پرسپولیس را به دنبال داشته است. همه این مسائل باعث شده برانکو به صورت جدی به جدایی از پرسپولیس فکر کند. اگر این اتفاق رخ دهد احتمالاً او هم مانند مانوئل ژوزه، سرمربی سابق سرخ‌پوشان برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت خواهد کرد و مشکلی جدید را برای پرسپولیس ایجاد می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *