اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نگاه رویترز به حمایت جامعه مدرسین از آیت‌الله رئیسی؛

حمایت از «رقیب اصلی روحانی» اعلام شد/ وضعیت اقتصادی خوب نیست

«… این اعلام حمایت از آقای رئیسی موجب تقویت جایگاه وی در آستانه انتخابات ماه می ایران شده است».

بازخبر / به نقل از خبرگزاری رویترز (Reuters)، حمایت جامعه مدرسین قم از آیت الله رئیسی را موجب تقویت این کاندیدای ریاست جمهوری در آستانه انتخابات دانسته است.

 رویترز نوشت: مجموعه ای از روحانیون تاثیرگذار در ایران روز سه شنبه حمایت خود را از ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کردند.

 براساس این گزارش، این اعلام حمایت از آقای رئیسی موجب تقویت جایگاه وی در آستانه انتخابات ماه می ایران شده است.

  به نوشته رویترز، رئیسی که سالیان متمادی در قوه قضائیه ایران خدمت کرده اکنون به عنوان رقیب اصلی روحانی به حساب می آید که برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور تلاش می کند.

  رویترز افزود: چهار کاندیدای دیگر نیز در این رقابت ها حضور دارند، از جمله محمد باقر قالیباف، شهردار تهران و اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور.

  “جامعه مدرسین” که مجموعه از مدرسین عالی رتبه حوزه علمیه قم هستند با صدور بیانیه ای در سایت این جامعه از آقای رئیسی به عنوان “کاندیدای اصلح” نام برده اند.

 در ادامه این گزارش به توافق هسته ای دولت یازدهم اشاره شده که نتوانست بهبودی در وضعیت زندگی مردم ایران ایجاد کند.

 رویترز افزود: رئیسی طی سخنرانی های اخیر خود از وضعیت اقتصادی در دولت روحانی انتقاد و تاکید کرده کشورش نیازی به کمک خارجی ها ندارد.

 در ادامه این نوشتار می خوانیم: [آیت الله] خامنه ای نیز از عملکرد اقتصادی دولت کنونی انتقاد کرده و خواستار توجه به معضل بیکاری در ایران شده است.

 رویترز به تشدید معضل بیکاری و عدم بهبود اقتصاد ایران علیرغم امضای برجام و تعطیلی نسبی برنامه هسته ای اشاره کرده و نوشت: حدود ۳٫۲ میلیون نفر از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور ایران بیکار هستند

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *