اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
خبرگزاری بلومبرگ؛

شخصیت شگفت آور انتخابات ایران

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی به اولین مناظره انتخاباتی ایران پرداخت و اسحاق جهانگیری را شخصیت شگفت آور این انتخابات برشمرد.

بازخبر /خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی به اولین مناظره انتخاباتی ایران پرداخت و اسحاق جهانگیری را شخصیت شگفت آور این انتخابات برشمرد.

این منبع آمریکایی در این باره نوشت: روحانی همانطور که مشخص بود با انتقادات سختی در زمینه اقتصاد روبرو بود و ابراهیم رئیسی و قالیباف به شدت از سیاست های اقتصادی وی انتقاد کردند. روحانی نیز تنها از سیاست های اجرایی خود و همچنین کنترل تورم دفاع کرد که این موضوع بازهم با مقابله سخت شهردار تهران روبرو شد.

این خبرگزاری در ادامه به چهره شگفت آور این مناظره پرداخت و نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران  در صحبت های خود اعلام کرد که برای حمایت از دولت اعتدال به میدان آمده است و گفتنی است در این زمینه نیز توانست قدرتمند ظاهر شود. حضور او توانست بسیاری از انتقاداتی را که متوجه رئیس جمهور بود را خنثی کند. برخی از روزنامه های ایران حتی از وی تحسین کرده و مناظره اول را زلزله جهانگیری نامیدند.

این خبرگزاری در ادامه به شکننده شدن آرای آقای روحانی توسط جهانگیری اشاره کرد و نوشت: برخی از تحلیل گران بر این باورند که جهانگیری اکنون به عنوان نماینده اصلاح طلبان شناخته می شود و او نباید از این رقابت به نفع روحانی کناره گیری کند. برخی نیز بر این باورند که ادامه حضور وی می تواند رای های روحانی را بشکند و راه برای اصولگرایان هموارتر شود.

۵۰۱

پسندیدم(3)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *