ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
قرار بود امام جمعه مشهد سرپوشی بر ناکامی ها باشد؛

علم الهدی ادعاها را دروغ خواند؛ پروژه انحراف افکار عمومی از ناکامی المپیک شکست خورد

بعضی ها برای سرپوش گذاشتن روی ناکامی ورزش ایران در المپیک و منحرف کردن افکار عمومی دست به هر کاری می زنند!

بازخبر ،در حالی که مردم از ناکامی ورزش ایران در المپیک ریو شاکی هستند، بعضی ها برای این که جوابی به مردم ندهند و بازی را به نفع خودشان عوض کنند و افکار عمومی را بازی بدهند، دست به هر کاری می زنند.

آقایان ابتدا چند روزی روی مدال سوخته بهداد سلیمی مانور دادند اما وقتی مردم بر احساسات اولیه شان غلبه کردند و گفتند خب، مدال بهداد یک مدال بود، بقیه مدال ها چه شد؟ بازی را به مسیر تازه ای کشاندند.

بازی جدید به هم ریختن و دست زدن به واژه های امام جمعه مشهد بود. حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد، هفتم بهمن ماه در فاصله بیشتر از ۶ ماه تا آغاز المپیک، در دیدار با وزیر ورزش گفته بود کدام آدم بی عقلی است که بگوید بانوان ما ورزش نکنند اما وقتی بانویی با پوشش نامناسب روی سکو می رود و داور مرد به او مدال می دهد، ننگ است.

حالا آقایان برای سرپوش گذاشتن روی ناکامی های کاروان ورزش ایران در المپیک ریو این حرف قدیمی امام جمعه مشهد که هیچ ربطی به کیمیا علیزاده نداشت و ماه ها قبل از مدال آوری کیمیا زده شده بود را تحریف کردند و مدعی شدند علم الهدی گفته اینکه یک خانم ورزشکار ایرانی با ظاهر نامناسب از داور هندی مدال می گیرد و پرچم ایران بالا می رود، ننگ جهان اسلام است.

این حرف را در فضای مجازی پخش کردند و علیه امام جمعه مشهد شعار هم دادند اما امام جمعه مشهد دیروز برای کیمیا پیام تبریکی منتشر کرد و ضمن تبریک مدال آوری در المپیک هرگونه اظهارنظر منتسب به خود در این خصوص را کذب محض دانست.

علم الهدی به هیچ وجه درباره کیمیا علیزاده حرف نزده و معلوم شد این بازی را بعضی ها راه انداخته اند تا روی ناکامی خودشان سرپوش بگذارند اما نقشه شان نقش بر آب شد و تیرشان به سنگ خورد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *