آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مرادی : مدیری که تعلق خاطری به هرمزگان ندارد باید برود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیری که تعلق خاطری به هرمزگان ندارد و در صدد بدست آوردن مناصبی در استان‌های دیگر است، باید برود.

بازخبر ، احمد مرادی شامگاه جمعه در گردهمایی مطالبه‌گری در سالن طوبی شهر بندرعباس اظهار کرد: مطالبه‌گری مردم هرمزگان در راه رسیدن به توسعه و پیشرفت یک نیاز اساسی و یک اولویت راهبردی است و باید با جدیت ادامه یابد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری از گردهمایی‌های مطالبه‌گری در بندرعباس افزود: از دل این گردهمایی‌ها و نشست‌ها می‌توان به خواسته‌های عمومی برای رشد و اعتلای استان هرمزگان جهت داد و راهی برای تعالی هرمزگان و افزایش نقش این استان در اقتصاد کشور یافت.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معتقدیم در موضوع هیأت فوتبال اصفهان و انتخاب آقای هراتیان به این سمت که در هرمزگان دارای شغل پرمشغله و تمام وقتی هستند، توهینی آشکار به مردم هرمزگان صورت گرفته است و باید این موضوع را اصلاح و از مردم عذرخواهی کنند.

مرادی با اشاره به وضعیت بغرنج تیم‌های ورزشی در استان هرمزگان و سر باز زدن صنایع از حمایت تیم‌های مطرح هرمزگانی خاطرنشان کرد: چگونه است که مدیر یک واحد بزرگ صنعتی در استان هرمزگان از حمایت ورزش خودداری می‌کند اما در استان دیگری به دنبال ادای دین به ورزش است.

وی ادامه داد: صنایع هرمزگان باید از ورزش در سطوح مختلف آن حمایت کنند و این یک وظیفه انسانی، اخلاقی، اجتماعی و حرفه‌ای است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که ما اصراری به مدیران خنثی و نالایق بومی نیز نداریم، گفت: ملاک عمل باید اثربخشی و تحرک برای رفع مشکلات مردم و برداشتن گام‌هایی برای توسعه و پیشرفت استان و مهار معضلات هرمزگان باشد و در این راه باید از مدیران توانمند حمایت کرد.

مرادی تصریح کرد: استان هرمزگان با نقش ممتازی که در کشور در زمینه تأمین درآمدهای مالیاتی و فعالیت بنادر و سواحل و نفت و گاز و … دارد، نباید برای حمایت از یک تیم ورزشی و حضورش در لیگ حرفه‌ای گرفتار بماند و در مقابل مدیران صنایع آن در استان‌های دیگر به دنبال حمایت از ورزش باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: مدیری که تعلق خاطر به هرمزگان ندارد، باید برود چرا که کارآیی نداشته و در عمل فرصت‌های این استان را از بین می‌برد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما از ظرفیت‌ خودمان در مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از تکرار مسائل و موضوعاتی این چینی استفاده خواهیم کرد و حتی اگر لازم باشد از وزیر طرح سوال خواهیم کرد تا دیگر چنین توهین‌هایی به مردم صورت نگیرد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان گفت: یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی هرمزگان بروز چنین رفتارها و بی‌جواب ماندن چنین اقداماتی است که سبب تضییع حقوق مردم شده و روند توسعه استان را کند کرده است.

به گزارش فارس، در این گردهمایی مطالبه‌گری، کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس، حسین احمدی مدیرعامل باشگاه آذرخش، محمد بارانی و ارسطو جهانداری از پیشکسوتان فوتبال هرمزگان، فریدون الهامی مشاور ورزشی استاندار هرمزگان و خانم زارع از مربیان فوتسال بانوان نقطه نظرات خود را در زمینه مسائل پیش آمده اخیر بیان و راه‌های حمایت صنایع استان هرمزگان از ورزش حرفه‌ای را مورد بررسی قرار دادند.

در این گردهمایی بیش از ۲۵۰ نفر از فعالان ورزشی، اجتماعی و فرهنگی هرمزگان حضور داشتند.

 

منبع : فارس

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *