ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
با هدف مقابله قوی‌تر دربرابر ناتو؛

درخواست نظامی روسیه درباره ایران

واشنگتن اگزمینر، درخواست روسیه برای پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای را درخواستی با اهداف نظامی برای مقابله قوی‌تر دربرابر ناتو ارزیابی کرده است …

بازخبر / روزنامه واشنگتن اگزمینر (washingtonexaminer) درخواست روسیه برای پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای را دارای اهداف نظامی و برای تقویت بلوک شرق دربرابر ناتو ارزیابی کرد.

 واشنگتن اگزمینر نوشت: روسیه برای عضویت ایران در گروهی تلاش می کند که برای مقابله با ناتو و ایجاد توازن قوا در برابر آن تشکیل شده است.

 در ادامه این گزارش آمده است: روسیه خواستار عضویت کامل ایران در یک سازمان ژئوپولیتیکی است که به عنوان ایجاد کننده توازن قوا دربرابر ناتو و دیگر همپیمانی های غربی عمل می کند.

 این روزنامه آمریکایی افزود: این اقدام به احتمال قوی، روابط اقتصادی و نظامی بین دو کشور ایران و روسیه را عمیق تر خواهد ساخت.

 “سرگئی لاوروف” روز جمعه و پس از نشست وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای ابراز امیدواری کرده که طی نشست آینده در ماه ژوئن، روند پیوستن ایران به این سازمان کلید بخورد.

 پایه گذاران سازمان همکاری شانگهای، کشورهای چین، روسیه، قزاقستان، قریزستان، تاجیکستان و ازبکستان می باشند و هند و پاکستان نیز از تابستان سال ۲۰۱۶ به عضویت کامل این سازمان درآمده اند. ایران، مغولستان و افغانستان همچنان عضو ناظر این سازمان هستند که گمانه زنی ها از عضویت کامل ایران در آینده نزدیک حکایت دارند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *