آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

لیست داوطلبین تأیید صلاحیت شده انتخابات شوراهای هرمزگان به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام شد

دبیر هیئت عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا استان هرمزگان از اعلام لیست داوطلبین تأیید صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها خبر داد.

بازخبر / لیست داوطلبین تأیید صلاحیت شده انتخابات شوراهای هرمزگان به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام شد

علی مجید زاده فینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر افزود: رسیدگی به صلاحیت داوطلبین که از سوی هیئت‌های اجرایی به هیئت نظارت انتخابات شوراها ارسال‌شده بود، طبق ماده ۵۲ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور به مدت یک هفته یعنی تا پایان روز سی و یکم به کلیه پرونده‌هایی که از طریق هیئت‌های اجرایی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارسال‌شده در هیئت نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها رسیدگی و طی ساعات گذشته از سوی هیئت‌های نظارت شهرستان به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارسال‌شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روز دوم اردیبهشت اعلام نتایج صلاحیت داوطلبین توسط فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بررسی‌ پرونده‌ها در چندین مرحله صورت گرفته است و با دقت خاصی این امر صورت گرفته تا در حق هیچ‌کسی اجحاف نشود.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام نتایج طبق تبصره ۲ ماده ۵۰ داوطلبینی که در هیئت نظارت رد صلاحیت شده‌اند به مدت سه روز می‌توانند شکایت خود را به بخش‌ها و از بخش‌ها به شوراهای نظارت شهرستان‌ها و از شهرستان به استان اعلام کنند، خاطرنشان کرد: شکایات خود را به هیئت‌های اجرایی تحویل داده و هیئت‌های اجرایی می‌تواند شکایت را در ظرف مدت مقرر به شورای نظارت ذی‌ربط تحویل دهند.     

مجیدی زاده با اشاره به اینکه از تاریخ تحویل شکایت از هیئت اجرایی به هیئت نظارت به مدت ده روز در هیئت‌های نظارت رسیدگی می‌شود، اظهار کرد: شکایت روستاها در هیئت نظارت بخش‌ها و شکایات بخش‌ها در هیئت نظارت شهرستان‌ها و شکایات شهرستان‌ها در هیئت نظارت استان رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس پرونده‌های برگ‌شماری شده‌ای که ارسال می‌شود، شکایات بررسی و تائید یا رد صلاحیت نهایی پس از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت توسط هیئت نظارت استان اعلام خواهد شد.

دبیر هیئت عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا استان هرمزگان در پایان گفت: از ۷ تا ۱۶ اردیبهشت اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان در محل ابن هیئت در استانداری هرمزگان مستقر می‌شوند تا به اعتراضات رسیدگی کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *