آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
پیشنهاد خبرگزاری روسی؛

شراکت تهران و مسکو در تولید جنگنده پیشرفته

اسپوتنیک: «با روحیه جدی و آهنگی که ایران در تولیدات دفاعی از خود نشان داده، این کشور به‌زودی قادر خواهد بود هواپیماهای سنگین و جنگنده‌های پیشرفته بومی بسازد.»

بازخبر/ خبرگزاری روسی اسپوتنیک ضمن انعکاس خبر رونمایی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران از محصولات نظامی جدید که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر دفاع انجام پذیرفت، در همین زمینه نوشت: «با روحیه جدی و آهنگی که ایران در تولیدات دفاعی از خود نشان داده، این کشور به‌زودی قادر خواهد بود هواپیماهای سنگین و جنگنده‌های پیشرفته بومی بسازد.»

منبع یادشده در ادامه از قول آقای روحانی خاطرنشان کرد: «ایران همواره اعلام کرده که تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح، تنها برای دفاع از کشور است و هیچ‌وقت علیه کشور دیگری به‌کار گرفته نخواهد شد؛ چرا که ایران قربانی تجاوز ناجوانمردانه است و از هیچ‌کس برای تقویت نیروهای مسلح و ساخت موشک و هواپیما اجازه نخواهد گرفت».

اسپوتنیک در این گزارش با اشاره به اراده ایران برای تقویت توان دفاعی خود، به مسکو توصیه کرد که با تهران وارد مشارکت نظامی-فنی شود.

خبرگزاری روسی آنگاه افزود: «علاقه ایران به فناوری‌های هوایی را می‌توان با همکاری دفاعی دو کشور تکمیل کرد. نتیجه این کار ممکن است تولید مشترک مدل‌های صادراتیِ جنگنده‌ها باشد.»

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *