ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
امیر سیاری:

حضور مستمر در آب‌های آزاد نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مستمر ناوگروه های نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.

بازخبر / امیر دریادار حبیب الله سیاری، صبح امروز در حاشیه پهلو گیری ناوگروه چهل و پنجم در منطقه یکم نداجا، افزود: نداجا هیچ هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد.

وی تصریح کرد: مقابل هر کسی در هرجایی که منافع، منابع، انقلاب اسلامی ایران و مرزهای کشور را تهدید کند، مقتدرانه می ایستیم.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: امروز با اقتدار و افتخار در هر گوشه ‌ای از آب‌های بین‌المللی که اراده کنیم حضور می یابیم و از منافع کشور دفاع می کنیم.

وی اشاره کرد: حضور مستمر ناوگروه های نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این حضور اجرای موفقت آمیز دیپلماسی نظامی کشور و ادامه راه شهدا بوده که آنرا با صلابت دنبال می کنیم.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: پیرو راهبردهای فرمانده کل قوا و ابلاغ پیام صلح و دوستی ملت ایران، هفته گذشته ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه کشور عمان برای تمرین مشترک امداد و نجات دریایی، بندر کراچی پاکستان و قزاقستان حضور داشتند.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش خاطرنشان کرد: امام خمینی درشرایطی که دشمنان درصدد انحلال ارتش به عنوان سپر دفاعی انقلاب بودند با تیزبینی ۲ ماه پس از پیروزی انقلاب دستور دادند ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش نامگذاری شده و این نیرو با تمام ساز و برگ‌های خود در شهرها رژه رفته و مردم به استقبال از آن بیایند.

امیر دریادار سیاری عناون کرد: آثار و برکات تیزبینی امام راحل در حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مشهود است.

وی در پایان گفت: از سویی دیگر ۲۹ فروردین یادآور حماسه ایستادگی دریادلان ارتش در برابر آمریکا است که برای کشور افتخار آفریدند.                

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *