آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
حسینی: بازیکنان جایگاه خود را بدانند؛

حمله تند کاپیتان پرسپولیس به طارمی و ماهینی

کاپیتان تیم پرسپولیس واکنش تندی به صحبت های برخی از بازیکنان در برنامه تلویزیونی ۹۰ نشان داد.

بازخبر / در برنامه این هفته ۹۰ آیتمی با حضور پنج بازیکن پرسپولیس پخش شد و در مورد مسائل مختلف به گونه ای طنزآمیز به اظهارنظر پرداختند.

 یکی از سوژه های این آیتم اظهارات بازیکنان به ویژه مهدی طارمی و حسین ماهینی درباره رفتارهای سیدجلال حسینی بود و مدعی شدند که کاپیتان پرسپولیس معمولا تمام ایرادها را متوجه ماهینی می داند و اقدام به تقلید رفتارهای او کردند.

 این مسئله اما خیلی زود با واکنش حسینی مواجه و مشخص شد کاپیتان پرسپولیس به شدت از همبازیانش عصبانی شده است.

 سید جلال در خصوص آیتمی که برخی از بازیکنان پرسپولیس در آن شرکت کرده و صحبت هایی را درباره او انجام دادند، اظهار داشت: «من واقعا برای برخی متاسفم. اگر کسی با خودش مشکل دارد مشکلش را حل کند. من هیچ کاری با حسین ماهینی ندارم. آن ها می خواهند مردم را بخندانند اما بحث خنداندن با این کارها فرق می کند. بازیکنان باید بدانند جایگاه شان کجاست.»

 وی ادامه داد: «کاری که این ها کردند تا مردم را بخندانند به درد خودشان می خورد. مردم به این چیزها نمی خندند. باید بازیکنان حد و حدودشان را بدانند. همه می دانند که طارمی و ماهینی نقش بازی می کنند. من متاسفم برای برخی که دست به این کارها می زنند.»

پسندیدم(6)نپسندیدم(3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *