ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
امیر پوردستان در آیین تجدید میثاق ارتشیان با آرمان‌های امام خمینی(ره):

داعشی‌ها را پیش از نزدیک شدن به مرز نابود می‌کنیم

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اگر تهدید داعش به ما نزدیک شود پیش از رسیدن به مرزها، آن‌ها را نابود خواهیم برد.

بازخبر / امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) با اشاره به تهدید داعش در منطقه اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام کرده‌ایم استراتژی ما در برخورد با گروهک‌های تکفیری، برخورد قبل از رسیدن به مرزهای کشور است و اگر تهدید داعش به ما نزدیک شود پیش از رسیدن به مرزها آن‌ها را نابود خواهیم برد.
وی با بیان اینکه وظیفه داریم به عنوان بازوی نیروهای مسلح ظرفیت‌های خود را متناسب با تهدیدات ارتقا دهیم، گفت: امروز با چهره جدیدی از تهدیدات با نام جنگ‌های ترکیبی روبرو هستیم که دشمن در آن به طور همزمان از تمامی ظرفیتهای نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استفاده می‌کند، لذا باید همواره برای مقابله آماده باشیم.
امیر پوردستان بیان داشت: ارتش با تجربیاتی که از دوران دفاع مقدس و جنگ‌هایی که در منطقه رخ داده به دست آورده است، از قدرت و استحکام بالایی در مقابله با تهدیدات برخوردار است. سال ۹۳ داعش در نزدیکی مرزهای ایران بود که با حضور شما جوانان ولایی تهدیدات خنثی شد.
جانشین فرمانده کل ارتش عنوان کرد: امروز ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح آمادگی پاسخ به هر نوع تهدیدی در عرصه زمین، هوا و دریا را دارد. نیروی زمینی ارتش با صلابت از مرزهای کشور دفاع می‌کند و جزو اولین نیروهایی است که در مردم یاری و کمک به حادثه دیدگان بلایای طبیعی وارد عمل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش آنچنان صلابتی ایجاد کرده که در آب‌های بین المللی پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشته است.
امیر پوردستان ادامه داد: قرارگاه پدافند هوایی به عنوان چشم بینای ارتش در تمامی ارتفاعات پست، متوسط و بلند با رادارها و سلاح‌های مناسب، لایه‌های دفاعی لازم را جهت مقابله با هر نوع هدفی ایجاد کرده است. همچنین تیزپروازان نیروی هوایی آنچنان قابلیتی را ایجاد کرده‌اند که آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند.
وی تصریح کرد: امروز همه تهدیدات با همکاری همه دستگاه‌های امنیتی همچون ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و… خنثی شده است.
جانشین فرمانده کل ارتش در پایان عنوان کرد: استکبار جهانی با تزریق ویروس تکفیری تروریستی در کشور سوریه و سایر کشورها به دنبال تضعیف قدرت دفاعی این کشورها است.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *