اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نگاهی به جنجال جدید رسانه‌ای طرفداران دولت

۴ نکته درباره جنجال اخیر مهران مدیری و انتقاد از دولت

حتی با فرض آن که مهران مدیری آدمی سیاسی باشد، فرضیه حمایت او از جناح مخالف روحانی کمی دور از ذهن است. چرا که سوابق این کمدین باسابقه نشان می‌دهد که تمایلات او بیشتر به سمت طرفداران روحانیست.

بازخبر / ماجرای مهران مدیری کمدین و مجری برنامه دورهمی و متلک‌های اخیر سیاسی او هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود. گروهی از رسانه‌ها این اعتراض را حق یک هنرمند می‌دانند و درواقع آن را دردودل‌های مردم می‌دانند که از زبان یک چهره مشهور و مردمی بیان می‌شود و گروهی دیگر که از طرفداران پروپاقرص دولت یازدهم هستند، این انتقادات را برنامه صدا وسیما برای تخریب دولت یازدهم می‌دانند.
اما چرا این سخنان، مطابق با واقعیت‌ نیست؟
۱٫صدا و سیما با آغاز فعالیت عبدالعلی علی‌عسکری نشان داده که از هیچ تلاشی برای حمایت از دولت یازدهم فروگذار نیست.  دلیل اصلی اتخاذ این سیاست از سوی مدیران رسانه ملی، مشکلات مالی سازمان و نیاز آن‌ها به دریافت بودجه‌ بیشتر بود. موضوعی که مدیران سازمان بارها به آن اذعان کرده‌اند و گفته‌اند که در شرایط فعلی راهی جز همکاری مطلق و عدم انتقاد از دولت فعلی ندارند.
۲٫ حتی با فرض آن که مهران مدیری آدمی سیاسی باشد، فرضیه حمایت او از جناح مخالف روحانی کمی دور از ذهن است. چرا که سوابق این کمدین باسابقه نشان می‌دهد که تمایلات او بیشتر به سمت طرفداران روحانیست. هنوز هم می‌توان با یک جتسجوی ساده تصاویر حضور محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه دولت یازدهم را در پشت صحنه سریال «شوخی کردم» مهران مدیری مشاهده کرد؛ اتفاقی که تقریبا برای هیچ یک از هنرمندان سینما و تلویزیون تکرار نشد.
۳٫ گروهی دلیل این اظهارنظرهای مدیری را این‌گونه توجیح کرده‌اند: «مهران مدیری را باید درک کرد. چون به هر حال برای حضور در صدا و سیما و برنامه داشتن به خواست هایی باید تن دهد.»، اما واقعیت آن است که مهران مدیری نشان داده از آن دست آدم‌هایی نبوده و نیست که بخواهد با هرشرایطی در تلویزیون کار کند و اساسا همواره این تلویزیون بوده که به حضور چهره‌هایی مثل او احتیاج داشته و مدیری نیز به خوبی از این نکته آگاه است پس دلیلی ندارد که بخواهد تن به شرایطی بدهد که خود مایل نیست.
۴٫ در شرایطی که مخالفان رسانه ملی از هر عمل تلویزیون به عنوان اقدامی برعلیه دولت یاد می‌کنند، طرح بحث انتقاد کمدین معروف و پرطرفدار سیما از دولت یازدهم، فرصت خوبی برای تخریب چهره تلویزیون و در نتیجه سایر محتواهای ارائه شده از سوی آن در ایام مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات است.
پسندیدم(6)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “۴ نکته درباره جنجال اخیر مهران مدیری و انتقاد از دولت”

  1. حمید گفت:

    سلام. نمیدونم چراصدا و سیما اینقدر از اقای مدیری حمایت میکند. فکر کنم این همان مهران مدیریه که تا دوسال پیش حتی حاضر به پخش تیزرهای تبلیغاتی مجموعه های ایشون نشدید. کانلا روشنه که شمایعنی سیما و مدیری با توافقی که دارید قراره مجموعه های قدیمی و بایگانی شده مانند شوخی کردم را با هزینه گزاف خریده و او نیز سیاستهای پنهان و خلاف خواست عموم را با پشتک و وارو اجرا کند. راستی چرا نمیگویید درآمد شما، مدیری و اول مارکت بابت برنامه دورهمی چقدره و چطور چپاول میکنید.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *