ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برانکو: همه در قهرمانی سهیم هستیم/ طارمی در سرنوشت پرسپولیس تاثیر گذاشت

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید مهدی طارمی با ضربه چیپی که در مقابل الریان قطر زد سرنوشت پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد.

باز خبر/ سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید مهدی طارمی با ضربه چیپی که در مقابل الریان قطر زد سرنوشت پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: بازیکنان من فردا تاریخ‌سازی می‌کنند چون ما با پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز قهرمان لیگ خواهیم بود و قطعاً می‌توانیم پس از آن به خاطر کسب این افتخار خوشحالی کنیم. یک فصل تمام برای رسیدن به این موفقیت تلاش کردیم و فردا پس از پیروزی بر ماشین‌سازی می‌توانیم جشن بگیریم.

وی افزود: البته تیم فوتبال ماشین‌سازی از تیم‌های خوب لیگ است درست متوجه هستیم که این تیم در انتهای جدول قرار دارد اما برخلاف جایگاه‌اش بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد، بنابراین فردا کار ساده‌ای پیش‌روی تیم ما نخواهد بود. با این حال ما برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت زیرا می‌خواهیم قهرمان لیگ شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره این‌که دو سال قبل پرسپولیس برای بقاء در لیگ برتر می‌جنگید اما الان قهرمان لیگ شده است، گفت: درست است دو سال قبل زمانی که من به همراه آقای طاهری به باشگاه آمدیم این تیم برای بقاء در لیگ برتر می‌جنگید، اما با کارهایی که انجام دادیم و برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم توانستیم تیم را به قهرمانی برسانیم. از آن تیم فقط مهدی طارمی و علی علیپور باقی مانده‌اند و سایر بازیکنان در ادامه‌ی فصل به جمع ما پیوستند. فکر می‌کنم ما لیاقت کسب این قهرمانی را داشتیم من از طرف خودم این قهرمانی را به همه طرفداران واقعی پرسپولیس تبریک می‌گویم.

برانکو درباره‌ی این‌که برای پرسپولیس نسل طلایی ساخته است، گفت: بازیکنانی که ما در اختیار داریم بهترین بازیکنان لیگ هستند آنها لیاقت حضور در پرسپولیس را دارند و مطمئنا سال‌ها می‌توانند برای این تیم افتخارآفرینی کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان گفت: فعلا تمایلی ندارم در مورد این موضوع اظهارنظری کنم. مهم‌ترین بازی ما فرداست و باید مقابل ماشین‌سازی به پیروزی برسیم. پس از آن هم باید در برابر پدیده قرار بگیریم.

وی درباره انتقاداتی که نسبت به مهدی طارمی مطرح می‌شود، اظهار کرد: بازیکنی که در پرسپولیس و یا تیم ملی بازی می‌کند باید بداند همیشه تحت نظر کارشناسان است. اگر اشتباه کند از او انتقاد می‌کنند و اگر بدرخشد او را تحسین خواهند کرد. به‌طور مثال اگر پنالتی طارمی به گل تبدیل می‌شد قطعا کسی از او انتقاد نمی‌کرد و همه این بازیکن را مورد تحسین قرار می‌دادند، اما طارمی خودش هم بهتر از همه می‌داند با آن ضربه چیپی که زد سرنوشت پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد شاید به خاطر همین موضوع باشد خیلی‌ها از او به خاطر همین موضوع ناراحتند.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: شما تصور کنید من دروازه‌بان تیم‌ام را به خط مهاجم می‌آورم و او در یک بازی چهار گل بزند چه اتفاقی می‌افتد؟ مطمئناً همه از او تقدیر می‌کنند اما اگر همین دروازه‌بان نتواند گلزنی کند همه او را مورد انتقاد قرار می‌دهند. به هرحال فوتبال این‌گونه است و بازی کردن در تیم‌های بزرگ شرایط خاص خودش را دارد.

برانکو درباره این‌که آیا با مهدی طارمی طی روزهای اخیر صحبت کرده است یا خیر، افزود: همان‌طور که گفتم طارمی بهتر از هر کسی می‌داند چه اشتباهی مرتکب شده است. او با آن ضربه چیپ سرنوشت پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده است.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین عامل قهرمانی پرسپولیس را در چه چیزی می‌داند، ادامه داد: همه در قهرمانی پرسپولیس سهیم هستند و هیچ کس نمی‌تواند سهم بیشتری به خود اختصاص دهد. از مدیریت باشگاه تا همه هواداران در کسب این قهرمانی سهیم هستند اما اگر بخواهیم کمی بیشتر به کسی سهم بدهیم باید این سهم را به بازیکنان بدهیم که در طول یک فصل با جان و دل در تمرینات حاضر شدند و تلاش کردند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *