ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای هرمزگان:

مرادی : در تمامی زندگی مردم نباید تجسس کرد / باید زمینه حضور اکثر داوطلبین را فراهم کنیم

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان گفت: در تمامی زندگی مردم نباید تجسس کرد، نباید به کسی سوظن داشته باشیم و باید با اعتماد و سلامت کامل به ارزیابی صلاحیت داوطلبین بپردازیم.

باز خبر/ رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان گفت: در تمامی زندگی مردم نباید تجسس کرد، نباید به کسی سوظن داشته باشیم و باید با اعتماد و سلامت کامل به ارزیابی صلاحیت داوطلبین بپردازیم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، احمد مرادی صبح امروز در نشست اعضای هیئت عالی نظارت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با رؤسا نظارت شهرستان های استان هرمزگان، افزود: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور جدول زمان بندی نیز مشخص شده است و از ۳۰ اسفند که کار ثبت نامی ها آغاز شد تا ۲۹ اردیبهشت روز برگزاری انتخابات و ۱۵ روز فرصت برای اعتراضات روی هم ۷۵ روز هیئت نظارت نیز فعالیت جدی دارد.

وی با بیان اینکه باید جواب اعتماد مردم را به خوبی نشان دهیم، تصریح کرد: قرعه عضویت در هیئت نظارت بر گردن بنده و آقایان ذوالقدر و هاشمی افتاد و اقای آشوری در هیئت اجرایی انتخابات رئیس‌جمهوری عضویت دارند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای هرمزگان اضافه کرد: در تمامی زندگی مردم نباید تجسس کرده و به کسی سوظن نباید داشته باشیم و باید با اعتماد و سلامت کامل به ارزیابی صلاحیت داوطلبین بپردازیم.

مرادی با اشاره به اینکه نباید آخرت خود را با دنیا عوض کنیم، خاطرنشان کرد: حتی اگر مراجع چهارگانه نامه رد صلاحیت زدند اما ابهامی وجود داشت باید بار دیگر مورد برسی قرار بگیرد زیرا نظر مراجع چهارگانه تنها مشورتی است.

وی خدمت به مردم را اولی‌تر و حفظ آبروی مردم را ارجح دانست و عنوان کرد: نباید به واسطه قیافه فردی بر داوطلبی برچسب رد صلاحیت بزنیم و تا جایی که امکان دارد باید زمینه حضور اکثر داوطلبین را فراهم کنیم.

مرادی انتخاب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ها و روستاها را خوش‌نامی و معتمد بودن آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم به اعضای هیئت نظارت بر انتخابات اعتماد کامل دارند و امیدوارم از این آزمون سربلند خارج شویم.

مرادی خطاب به رؤسا نظارت شهرستان‌های استان هرمزگان با بیان اینکه آقای مجیدی زاده را به‌عنوان دبیر هیئت عالى بر نظارت انتخابات شوراهاى هرمزگان انتخاب کردیم تا اگر به مسئله، مشکل و چالشی در روند فعالیت‌های خود برخوردید با ایشان در میان بگذارید، افزود: از همین زمان باید وضعیت ناظرین شعب و صندوق‌ها را مشخص و افراد امینی را برای این مسئولیت خطیر انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: جایی که لازم دیدید از هیئت اجرایی درخواست کنید تا امنیت بیشتری را در شعب اخذ رأی برقرار کنند.

رئیس هیئت عالى بر نظارت انتخابات شوراهاى هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه جلسات هیئت نظارت از پنجم اردیبهشت آغاز و بنده و سایر اعضا در استانداری مستقر خواهیم شد، خاطرنشان کرد: از رسانه‌هایی که با پوشش و انتشار اخبار انتخابات امید و اشتیاق را در دل مردم ایجاد می‌کنند تشکر می‌کنم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *