اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سیتاس و نیباکس چه استراتژی برای برندشان دنبال می کنند؟

تابلوهای عجیب در بندرعباس

دنیا در حال تغییراست و ایده های نو هرروز متولد می شوند.در اولین روزهای سال ۹۶ یک سیستم هوشمند تبلیغات و برندسازی با نام سیتاس با ایده های نوین و خلاقانه رونمایی شد تا برندها با استفاده از یک برنامه اقتصادی توجیه پذیر بتوانند پله های موفقیت را طی کنند.

سیتاس-نیباکس

بازخبر / دنیا در حال تغییراست و ایده های نو هر روز متولد می شوند.

در اولین روزهای سال ۹۶ یک سیستم هوشمند تبلیغات و برندسازی با نام سیتاس با ایده های نوین و خلاقانه رونمایی شد تا برندها با استفاده از یک برنامه اقتصادی توجیه پذیر بتوانند پله های موفقیت را طی کنند.وقتی صحبت از تبلیغات می شود یک جنگ بزرگ را می توان تصور کرد ، موضوع رقابت باهم صنفی ها نیست  بلکه باید از میان هزاران تبلیغ جورواجور و صدها برند قوی تبلیغ شما هم دیده شود.اما چطور؟؟

در واقع با سیتاس شما می توانید کالای خود را به بهترین صورت و مناسب ترین هزینه به مخاطبان معرفی کنید.ترکیب تبلیغات نوین و قدرت شبکه های اجتماعی در کنار دانش برندسازی عصر جدیدی را برای تبلیغات موثر رقم زده است.

سیتاس و نیباکس شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماید.

دوستان عزیز درهرتابلو کدها متفاوت است وهمچنین آخراین کلیپ کدمخصوص به خود رادارد.باارسال هرکدی از#سیتاس به ۱۰۰۰۴۵۰۰۰ از نیباکس جایزه بگیرید.
روز پدرگرامی باد…
سفارش دهنده :کافه نیباکس
مدیریت بازاریابی:سیتاس
مجری طرح:دنیای هنرشهرزاد
گروه ایده پردازی: زهراعبیدزاده,احمدرضاحسینی پور,سیدمحمدبنی هاشمی,عبدالحسین رضوانی
کارگردان:عبدالحسین رضوانی
بازیگر:محمد زارعی
تصویربردار:عبدالحسین رضوانی
تدوین وجلوه های ویژه:عباس رنجبر
عکاس وتصویربردارپشت صحنه:مصطفی چشم براه
مدیرتولید:محمدکرمی

پسندیدم(9)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *