آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فکر می‌کنم تکلیف تیم‌های صعود کننده به هفته آخر کشیده شود

منصوریان:ازتساوی مقابل لوکوموتیو راضی هستم/ شبیه مورینیو نیستم اما حرکات سیمئونه و گواردیولا را دوست دارم

سرمربی تیم استقلال از تساوی تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان ابراز رضایت کرد.

بازخبر / به گزارش سایت روزنامه گل، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز شاهد بازی جذابی بودیم. ۳۰ دقیقه اول بازی قدرتی بود که گل هم داشت و در نهایت ما هم تلاش کردیم و به گل رسیدیم. ما می‌توانستیم گل‌ دیگری هم به حریف بزنیم که توپ به تیر دروازه خورد اما در مجموع از نتیجه راضی هستم.
سرمربی آبی‌پوشان تهرانی درباره شرایط گروه A لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت‌ها گروه ما است، زیرا هر ۴ تیم شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. فکر می‌کنم تکلیف نهایی تیم‌های صعود کننده به هفته آخر کشیده شود. سطح کیفی تمام تیم‌های گروه A برابر است.
وی در واکنش به این موضوع که کنار زمین شبیه مورینیو رفتار می‌کند، گفت: این باعث خوشحالی است که مرا به مورینیو تشبیه می‌کنند اما خود من بیشتر حرکات گواردیولا و سیمئونه را به عنوان سرمربی می‌پسندم.
منصوریان درباره اینکه از دست دادن ۲ امتیاز در این بازی نشانه شکست یا کسب یک امتیاز نشانه پیروزی تیمش است، خاطرنشان کرد: پرسش بسیار سختی است و نمی‌توانم جواب مشخصی به آن بدهم. ما ۲ امتیاز از دست دادیم اما هر ۲ تیم استقلال و لوکوموتیو می‌توانستند برنده باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *