چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

پیشروی ارتش سوریه در شهر تدمر/حمله تروریست‌ها در درعا ناکام ماند

ارتش سوریه در تازه‌ترین عملیات خود طی روزهای گذشته علیه گروه‌های تروریستی، پیشروی‌هایی را در شهر تدمر و درعا داشته است.

 ارتش سوریه در تازه‌ترین عملیات خود طی روزهای گذشته علیه گروه‌های تروریستی، پیشروی‌هایی را در شهر تدمر و درعا داشته است.
ارتش سوریه طی روزهای گذشته عملیات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های داعش در شهر تدمر آغاز کرده و در پی این عملیات که با پشتیبانی جنگنده‌های روسیه انجام شده، نیروهای ارتش موفق شدند ارتفاعات راهبردی شمال شرق تدمر را به کنترل خود درآورند.
نوارهای ویدئویی این عملیات که روز دوشنبه از سوی وزارت دفاع سوریه منتشر شده نشان می‌دهند که در این عملیات، نیروهای ارتش سوریه موفق به هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در این ارتفاعات راهبردی شده و کنترل کامل این ارتفاعات را در دست گرفته‌اند.
نوارهای ویدئویی علاوه بر این نشان می‌دهند که پیش از آغاز پیشروی نیروهای ارتش سوریه، جنگنده‌های روسیه مواضع تروریست‌های داعش را هدف آتش سنگین خود قرار داده  و موفق به منهدم کردن این مواضع شده‌اند.
ارتش سوریه علاوه بر این طی روزهای گذشته عملیاتی را علیه تروریست‌ها در منطقه «المنشیه» استان درعا آغاز کرده و موفق شدند خسارات و تلفات زیادی را به تروریست‌ها وارد کنند.
نیروهای ارتش سوریه در این عملیات که با حمایت جنگنده‌های روسیه انجام شد، حمله تروریست‌های «تحریرالشام» را خنثی و تلاش آنان برای اشغال مواضع دیده‌بانی ارتش را با شکست مواجه سازند.
این عملیات نیز با حمایت گسترده جنگنده‌های روسیه انجام شده و جنگنده‌های روسیه حدود ۲۰ حمله هوایی علیه تروریست‌ها در این عملیات انجام دادند.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *