ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی هرمزگان خبر داد

توسعه رشته‌های هوایی و آبی با توجه گردشگرپذیر بودن هرمزگان / استعدادیابی، پایه و اساس ورزش قهرمانی است

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی هرمزگان با بیان اینکه توسعه رشته‌های هوایی و آبی با توجه گردشگرپذیر بودن هرمزگان رونق گرفته است، افزود: در یک سال گذشته رشد و بالندگی مطلوبی در این هیات نوپا محقق شده است.

بازخبر / بختیار صالحی امروز در بندرعباس با اشاره به عمر کم فعالیت هیأت انجمن‌های ورزشی  در هرمزگان اظهار داشت: در این مدت کوتاه استعدادیابی ورزشکاران در رشته‌های انجمن ورزشی استان مطلوب بوده است.

وی با تاکید بر تقویت انگیزه ورزشکاران برای روی آوردن به رشته‌های جدید افزود: با ایجاد رشته‌های انجمن‌های ورزشی، بسیاری از رشته‌های گمنام ورزشی شناسایی شدند و استعدادیابی و قهرمان‌پروری سرلوحه برنامه‌های هیات قرار دارد و موفقیت‌هایی در این رشته حاصل شده است.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی هرمزگان با اشاره به موفقیت روزافزون هیات انجمن‌های ورزشی هرمزگان تصریح کرد: حضور ملی‌پوشانی چون بهزادی و اختیاری در سافتبال، بیابان‌زاده در راگبی، ایرجی در دارت، ریحانی در هوایی و خانم‌ها علیزاده، پیل‌افکن و سایبانی در رشته دراگون‌بت نشان‌دهنده رشد و بالندگی هیات انجمن‌های ورزشی استان هرمزگان است.

صالحی با بیان اینکه هرمزگان مهد استعدادیابی و توسعه ورزش‌های سالنی و انجمنی است، عنوان داشت: با تلاش‌های انجام شده شاهد موفقیت‌های متمادی در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح استان بودیم و بیش از ۱۶ رشته ورزشی در قالب انجمن‌های ورزشی عجین شده است و به نوعی یک اداره ورزشی بزرگ در بین هیات‌های استان قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه رشته‌های هوایی و آبی با توجه گردشگرپذیر بودن هرمزگان رونق گرفته است، افزود: در یک سال گذشته رشد و بالندگی مطلوبی در این هیات نوپا محقق شده است.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی هرمزگان با اشاره به اینکه هیات‌های شهرستان طی مدت یک سال گذشته در استان فعال شده است، بیان داشت: امروز بیش از ۱۰ مقام قهرمانی ورزشکاران استان از طریق هیات انجمن‌های ورزشی هرمزگان کسب شده است.

صالحی با بیان اینکه چندین دعوت شده به اردوهای تیم ملی داریم، گفت: میزبانی بسیاری از مسابقات کشوری و استانی سال گذشته توسط هیات استان و شهرستان‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به با نشاط بودن رشته جت اسکی، افزود: میزبانی مسابقات جت اسکی توسط این هیات مورد رضایت اعضای هیات رئیسه فدراسیون قرار گرفته است و در حال حاضر در رشته جت اسکی دارای ۷۰ نفر گواهینامه‌دار هستیم و برای مسابقات کشوری به میزبانی نوشهر که در دوم و سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری در دو مرحله برگزار می‌شود تعداد ۱۲ جت اسکی‌سوار به استان مازندران اعزام خواهند شد که امیدواریم این رشته هم بتواند در تیم ملی از هرمزگان نماینده داشته باشد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی هرمزگان با اشاره به برنامه‌های اجرایی سال ۹۶ گفت: برنامه‌های هیات انجمن‌های ورزشی در سه بخش آموزشی، مسابقات و استعدادیابی تقسیم شده است و در بخش آموزشی برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری و ارتقا خواهد بود که در سال گذشته در بعضی از رشته‌ها به‌صورت کارگاه برگزار کردیم که امسال بنا داریم به‌صورت کلاس‌های درجه سه برگزار کنیم و در رشته‌هایی مانند دراگون‌بت و دارت، کلاس‌های مربیگری و داوری درجه سه برگزار می‌شود و در شهرستان‌ها و مرکز استان بنا داریم مربیانی تربیت کنیم که دیگر احتیاجی به مربیان از دیگر استان‌ها نداشته باشیم.

وی از  تعامل  با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با نشستی که با حضور معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار کردیم مقرر شد استفاده از اماکن و سالن‌های ورزشی با همکاری آموزش و پرورش صورت گیرد و ۳۰ درصد از دوره‌های آموزشی معلمان و دبیران ورزش آموزش و پرورش به عهده هیات انجمن‌های ورزشی باشد.

صالحی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر بالای ۴۰۰ نفر از ورزشکاران هیات انجمن‌های ورزشی در استان بیمه ورزشی هستند که امیدواریم در ادامه افزایش یابد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *