اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ناامیدی لژیونر مطرح از حضور در استقلال و تصمیم برای خداحافظی از فوتبال

لژیونر سرشناس فوتبال ایران در حاشیه خلیج فارس تا چند روز دیگر به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

بازخبر / مجتبی جباری ستاره ایرانی باشگاه الاهلی قطر که فصل پر فراز و نشیبی را در لیگ ستارگان قطر سپری کرد و به خاطر مصدومیت های متوالی از ناحیه زانو بیشتر بازی های  فصل را از دست داد به احتمال فراوان تا چند روز دیگر و با اتمام این فصل از رقابت های قطر از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

جباری که در زمیان حضورش در استقلال به دلیل اعتراضات همیشگی به شرایط لقب «هشت شاکی» را به خود اختصاص داد با توجه به مشکلاتی که در ناحیه زانو داشت در فصل جاری نتوانست آن طور که باید و شاد برای این تیم قطری بدرخشد از همین رو باشگاه الاهلی تمایلی برای تمدید قرارداد ستاره ایرانی نشان نداد تا هافبک بازیساز و خلاق ایرانی تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال حرفه ای بگیرد.

گفته می شود پزشکان متخصص شاغل در کلینیک مجهز آسپایر قطر بعد از تشخیص های متفاوت برای این بازیکن به او توصیه کرده اند برای جلوگیری از آسیب های بیشتر به زانوی پای راست فوتبال را کنار بگذارد از همین رو جباری که با بی اعتنایی مسئولان الاهلی برای تمدید قرارداد روبرو و از حضور در استقلال هم ناامید شد تصمیم گرفت در پایان این فصل در اوج فوتبال را کنار بگذارد و از این پس بیتر روی حضور در کلاس های مربیگری و دنیای بیزنس تمرکز کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *