ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
خمارلو تکذیب کرد؛

توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره عقد قرارداد با منشا و خلیل زاده

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره یا توافق با بازیکنان شاغل در تیم‌های لیگ برتر را رد کرد.

بازخبر / پندار خمارلو پیرامون شایعه عقد قرارداد پرسپولیس با گادوین منشا و اینکه شنیده می‌شود کانون کارگزاران فوتبال ایران از مدیر برنامه‌های این مهاجم پیکان شکایت کرده که او فردای بازی با سرخ پوشان با این باشگاه مذاکره داشته و قرارداد بسته است، اظهار داشت: «ما با منشا هیچ مذاکره‌ای انجام ندادیم و هیچ قراردادی امضاء نکردیم.»

وی ادامه داد: «هیچ بازیکنی نبوده الان عضو تیمی باشد و ما با او مذاکره داشته باشیم. تا آخر فصل صبر می‌کنیم و حتی با بازیکنانی که قرارداد دارند، مذاکره‌ای نخواهیم کرد. سال گذشته نیز وقتی سروش رفیعی را گرفتیم که قرارداد او با باشگاه تراکتورسازی به پایان رسیده و سرباز به حساب نمی‌آمد و قبل از آن هم اقدامی نکردیم چون حرفه‌ای نبود.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ابراز کرد: «حتی قبل از آغاز فصل که می خواستیم با امیری صحبت کنیم، صبر کردیم تکلیف او مشخص شود. با بیرانوند نیز وقتی مذاکره کردیم که جدایی او از نفت تهران قطعی شده بود.»

خمارلو تصریح کرد: «اینکه بخواهند بر اساس یک شایعه و خبری که در برخی رسانه‌ها دست به دست می‌شود بروند و از ما شکایت کنند که نمی‌شود. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها را مطرح کردند ولی آقایان مدرک یا حتی یک عکس بیاورند که با منشا مذاکره کردیم یا قرارداد بستیم. بدون مدرک این حرف‌ها را نزنند و این صحبت‌ها را نداشته باشند چون باشگاه پرسپولیس آنقدر حرفه‌ای است که بداند با بازیکنان مد نظر آقای برانکو چه زمانی مذاکره کند.»

وی درباره خبر توافق شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس گفت: «با این بازیکن هم هیچ مذاکره‌ای نکردیم و قرارداد نبستیم. منتظر هستیم بازیکنان مد نظر آقای برانکو قراردادشان تمام شود و بعد با آنها وارد صحبت کنیم.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *