اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
شرایط سخت باشگاه پرسپولیس برای جدایی؛

ضرر یک میلیاردی رامین رضاییان برای درافتادن با برانکو

با وجود وساطت اسطوره پرسپولیس و کوتاه آمدن سرپرست باشگاه جدایی از پرسپولیس یک میلیارد تومان برای ملی پوش مغضوب سرمربی کروات آب می خورد!

بازخبر / رامین رضائیان که هفته گذشته به دفتر علی پروین رفته بود بالاخره توانست با وساطت این اسطوره پرسپولیسی رضایتنامه اش را از این باشگاه بگیرد.

 گرچه قرار است امروز (یکشنبه) رضایتنامه این مدافع ملی پوش صادر شود اما شنیدیم این اتفاق یک میلیارد تومان برای رامین رضاییان آب خواهد خورد!

 رضاییان حدود ۵۰۰ میلیون تومان بابت فصل جاری از پرسپولیس طلبکار است که باید آن را ببخشد. حدود ۱۵۰ میلیون تومان نیز بابت مالیات فصل گذشته طلب دارد که آن را نیز باید نادیده بگیرد ضمن آن که ۲۰۰ میلیون تومان هم برای دریافت رضایتنامه باید به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند.

 از آن گذشته قرار بر این شده چنانچه رضاییان موفق شود قراردادی بالای ۸۰۰ میلیون تومان در تیم بعدی اش ببندد آن گاه باید ۱۵۰ میلیون تومان دیگر نیز به پرسپولیسی ها بپردازد که رقمی معادل یک میلیارد تومان خواهد شد!

 البته رضاییان تا پایان لیگ هفدهم با پرسپولیس قرارداد دارد که تازه با وساطت علی پروین و موافقت علی اکبر طاهری موفق به اخذ رضایتنامه شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *