اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
الجزیره؛

تعهد ایران و روسیه درپی اقدام نظامی آمریکا

«چند روز پس از آنکه نیروی دریایی آمریکا یک پایگاه هوایی دولت سوریه را موشک باران کرد، فرماندهان ارشد نظامی روسیه و ایران متعهد شدند که به نبرد علیه تروریست ها و حمایت از سوریه ادامه دهند».

بازخبر / پایگاه اطلاع رسانی شبکه الجزیره (aljazeera) طی گزارشی در صفحه انگلیسی زبان خود زیر عنوان “روسیه و ایران متعهد شدند که به حمایت نظامی از اسد ادامه دهند” به انعکاس واکنش دو کشور پس از حمله موشکی آمریکا پرداخته است.

 در ابتدای این نوشتار می خوانیم: دو کشور اعلام کردند، به همکاری نظامی برای حمایت از اسد ادامه خواهند داد تا زمانیکه ترویست ها به صورت کامل شکست بخورند.

  الجزیره افزود: چند روز پس از آنکه نیروی دریایی آمریکا یک پایگاه هوایی دولت سوریه را موشک باران کرد، فرماندهان ارشد نظامی روسیه و ایران متعهد شدند که به نبرد علیه تروریست ها و حمایت از سوریه ادامه دهند.

 الجزیره نوشت: سرلشکر محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ژنرال والری گراسیموف رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، روز شنبه طی گفتگوی تلفنی عملیات نظامی آمریکا علیه پایگاه هوایی سوریه را محکوم ساخته و آن را تجاوزی علیه یک کشور مستقل دانستند.

 براساس این گزارش، روسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران و روسیه با صدور بیانیه ای تاکید کردند: حملات موشکی آمریکا با هدف کند کردن پیروزی های ارتش سوریه و متحدانش و تقویت گروه های تروریستی انجام شده است.

 الجزیره ادامه داد: آن ها متعهد شدند که به همکاری نظامی خود در حمایت از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، ادامه دهند تا زمانیکه تروریست ها و حامیانشان به طور کامل شکست بخورند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *