ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی ولادیمیر پوتین:

مذاکره پنهانی روسیه با آمریکادرباره ایران “مزخرف محض” است

روسیه گزارش روزنامه واشنگتن پست درباره مذاکره پنهانی با نمایندگان دونالد ترامپ درباره ایران را رد کرده و آن را “شایعه” خوانده است.

بازخبر / دیمیتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در گفت و گو با خبرگزای تاس این گزارش را “مزخرف محض” خوانده است.

روزنامه واشنگتن پست، پیش از این در گزارشی از قول منابعی در دولت آمریکا، برخی کشورهای عربی و اروپا گفته بود که امارات متحده عربی در جزایر سیشل در اقیانوس هند میان موسس یک شرکت امنیتی آمریکایی به نام بلک واتر و یک فرد روس نزدیک به ولادیمیر پوتین جلسه‌ای ترتیب داده تا میان روسیه و آمریکا کانال ارتباطی پنهانی ایجاد شود.

به گزارش بی بی سی، واشنگتن پست به نقل از منابعی که می‌گوید با این روزنامه صحبت کرده‌اند، نوشت این جلسه حدود ۹ روز پیش از مراسم تحلیف دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا و در واقع در آخرین روزهای ریاست جمهوری باراک اوباما برگزار شده است.

بر اساس گزارش واشنگتن پست هدف اصلی از برگزاری این جلسه هنوز روشن نیست اما امارات تقبل کرده بوده تا جلسه‌ای را مهیا کند که در آن روشن شود آیا روسیه متقاعد به محدود کردن روابط خود با ایران، از جمله در زمینه همکاری هایش با این کشور در سوریه، می شود یا خیر.

واشنگتن پست می گوید که قانع کردن روسیه به چنین اقدامی، نیازمند ارائه امتیازهای عمده از سوی آمریکا به مسکو در زمینه تحریم های اعمال شده علیه روسیه است.

بنا به این گزارش سفیر امارات در آمریکا حاضر به اظهار نظر درباره موضوع نشده است. سخنگوی کاخ سفید در گفت و گو با این روزنامه ضمن “شایعه” خواندن این گزارش هرگونه ارتباط دولتی میان موسس شرکت بلک واتر و دولت ترامپ را رد کرده است.

شرکت بلک واتر هم گفته نقشی در تیم ترامپ در دوره انتقال قدرت از اوباما به رئیس جمهور جدید و پس از آن تاکنون نداشته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *