اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
امینی زاده، شهردار بندرعباس:

نگران تخریب‌های علیه شهرداری بندرعباس نیستم/سال گذشته حواشی زیادی برای شهرداری وجود داشت

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه تولید، رویکرد سازمان‌های وابسته به شهرداری در سال جاری است، گفت: نگران تخریب‌هایی که علیه شهرداری در جریان تبلیغات انتخابات پیش رو صورت می‌گیرد، نیستیم، زیرا کار و خدمت اولویت ما است .

بازخبر / نگران تخریب‌های علیه شهرداری بندرعباس نیستم/سال گذشته حواشی زیادی برای شهرداری وجود داشت .

عباس امینی‌زاده ظهر امروز در جمع مدیران شهرداری بندرعباس اظهار کرد: با توجه به حجم فعالیت‌های و کمبود نقدینگی، سال ۹۵ برای شهرداری بندرعباس یک دوره پرچالش بود که به بهترین شکل ممکن آن را پشت سر گذاشتیم و همکاران ما در بخش‌های مختلف شهرداری تلاش‌های زیادی را داشتند و عملکرد آنها قابل قبول است .

  شهردار بندرعباس با اشاره به بهره‌برداری از برخی پروژه‌های عمرانی که ارزش آنها بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده، در ایام دهه فجر سال گذشته، ادامه داد: این رقم باعث تعجب برخی افراد بود، اما آمار ارایه شده بر اساس واقعیت‌ها و حاصل تلاش صورت گرفته بوده است .

  امینی‌زاده همچنین با اشاره به آغاز سال جدید ادامه داد: با توجه به تقارن آغاز سال جدید و ماه مبارک رجب، یقینا این سال بسیار با برکت خواهد بود و بزودی شهروندان بندرعباسی اخبار خوبی در زمینه ارایه خدمات جدید و مضاعف خواهند شنید .

وی تصریح کرد: امسال برای شهرداری بندرعباس سرآغاز حرکت‌های تازه و خدمات جدید به منظور ارایه خدمات هرچه بهتر است .

  شهردار بندرعباس همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: در این حوزه باید بررسی‌های بیشتری داشته باشیم و بتوانیم به این رهنمود، جامه عمل بپوشانیم .

  امینی‌زاده با تاکید بر اینکه شهرداری می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال قابل توجهی را فراهم سازد، اضافه کرد: به عنوان مثال، در بخش حمل و نقل و ترافیک، با راه‌اندازی کارت پارک، هرچند این کار درآمد قابل توجهی برای شهرداری ندارد، اما علاوه بر کمک به برقراری نظم عمومی، زمینه اشتغال تعداد قابل توجهی از نیروهای بومی را فراهم کرده است .

  این مقام مسئول با بیان اینکه طی سال گذشته از جوانب مختلف حواشی زیادی برای شهرداری بندرعباس وجود داشت، اظهار کرد: برخی انتقادات مطرح شده درباره جذب نیرو توسط شهرداری بندرعباس بوده است، در حالی که از اواسط سال ۹۲ تاکنون، حدود ۳۰۰ نفر از پرسنل شهرداری بازنشسته شده‌اند .

  شهردار بندرعباس افزود: علاوه بر این مسئله، بخش‌های جدیدی مانند مرکز کنترل ترافیک در شهرداری بندرعباس ایجاد شده و این بخش‌های نیز نیازمند نیرو است .

  وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون درخواست اشتغال بیش از سه هزار نیروی جوان و تحصیل‌کرده در شهرداری موجود است، اضافه کرد: هر خیابان و پارک جدید و سایر فضاهای عمومی که توسط شهرداری ایجاد می‌شوند و تعداد آنها نیز کم نیست، نیازمند نیروی پاکبان و باغبان و غیره است، با این وجود برخی انتقادات در زمینه جذب نیرو، به شهرداری مطرح می‌شود .

  امینی‌زاده تصریح کرد: اعضای شورای چهارم شهر بندرعباس در اوایل فعالیت خود نسبت به کیفیت پروژه‌های اجرایی حرف‌هایی داشتند، در حالی که با توجه به تعدد پروژه‌های عمرانی در سطح سه منطقه، نظارت دقیق بر آنها نیازمند ناظرانی است که وقت سرکشی و بررسی روند پروژه را داشته باشند و در این راستا نیز تعدادی از جوانان تحصیل کرده بومی جذب شهرداری بندرعباس شده‌اند .

  شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه رویکرد اکثر سازمان‌های شهرداری طی سال جاری، تولید است، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری بندرعباس در سال جای، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است .

  این مقام مسئول در ادامه سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: متاسفانه سمت و سوی برخی حرکت‌های تبلیغاتی به این سمت است که برخی افراد، به دلیل اینکه حرف و برنامه خاصی برای گفتن ندارند، از تخریب دیگران استفاده می‌کنند. حال گاهی این تخریب‌های متوجه شهرداری و گاها نیز متوجه شورای فعلی می‌شود .

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه نگران تخریب‌های نیستیم، زیرا فعالیت و خدمت برایمان اولویت است، افزود: فضای مجازی باعث شده تا هر کس از موضوعی خوشش نیامد یا ناراحت شد، بدون کسب اطلاع دقیق، اقدام به انتشار مطالب منفی کند اما در شهرداری، بهانه دست کسی نمی‌دهیم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *