اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات

افزایش قیمت شیر طبیعی است/ برخی از محصولات لبنی ۲ هزار تومان گران شد

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات گفت: تمام شرکت‌ها قیمت شیر را ۲۰۰ تومان افزایش دادند اما در مورد سایر محصولات لبنی همچون ماست و پنیر افزایش قیمت‌ها متفاوت بود.

بازخبر / رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات در خصوص افزایش قیمت شیر و لبنیات در روزهای اخیر، گفت: این افزایش قیمت طبیعی است و باید از اول سال ۹۶ اعمال می شد اما شرکت‌های تولید کننده لبنیات از روز گذشته اقدام به افزایش قیمت کردند.

علی رجبی ادامه داد: با توجه به افزایش تورم و افزایش دستمزد و بیمه و … انتظار افزایش قیمت را داشتیم و ما به عنوان حلقه اتصال تولید کنندگان و مصرف کنندگان تا کنون نارضایتی و شکایتی از بابت این افزایش قیمت از سوی مردم نداشتیم.

وی ادامه داد: تمام شرکت‌ها قیمت شیر را ۲۰۰ تومان افزایش دادند اما در مورد سایر محصولات لبنی همچون ماست و پنیر افزایش قیمت‌ها متفاوت بود. به طوری که برخی از تولید کنندگان لبنیات با افزایش ۲۰۰ تومانی، حداقل تغییر قیمت و برخی دیگر از شرکت‌ها با افزایش ۲ هزار تومانی بیشترین تغییر قیمت را داشتند.

رجبی در خصوص صحبت‌هایی که درباره کیفیت پایین محصولات لبنی عرضه شده در فروشگاه عرضه لبنیات سنتی مطرح می شود، اظهار داشت: این گونه صحبت‌ها از اساس کذب است و  محصولات این فروشگاه‌ها نسبت به تولیدات کارخانه‌ای از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

وی ادامه داد: این واحدها خودشان محصولات را تولید می کنند و به دلیل نداشتن دستگاه‌های پیشرفته و عدم دریافت یارانه از دولت، شیر گران‌تر و با کیفیت تری تهیه می کنند و هیچگونه افزودنی به شیر ندارند زیرا آنها ارتباط مستقیم با خریدار دارند و در صورت ارائه جنس با کیفیت پایین، مشتری خود را از دست خواهند داد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات در خصوص نظارت و بهداشت این واحدهای صنفی گفت: در وزارت بهداشت دستور العملی تدوین شده که قرار بود از اسفند ماه اجرایی شود اما عملیاتی شدن آن به بعد از تعطیلات موکول شد. بنا بر این دستور العمل نظارت بیشتری بر روی این اماکن صورت خواهد گرفت و دفاتر سلامت نیز در ماه، دو نوبت تندرستی افرادی که در این اماکن مشغول به کار هستند را بررسی می‌کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *