آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دردسر برای کلاه قرمزی/ استفاده نابجا از لباس کردی

مهندس احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاده نابجا از لباس کردی در یکی از برنامه های صدا و سیما گفت: استفاده از یکی از نمادهای بارز کردها برای شخصیتی عروسکی در مجموعه کلاه قرمزی که در اول فروردین از شبکه دو سیما پخش شد کاری بسیار ناشایست و بی احترامی به نمادهای فرهنگی اقوام کرد تلقی می گردد.

بازخبر /  مهندس احمد صفری نماینده مردمکرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاده نابجا از لباس کردی در یکی از برنامه های صدا و سیما گفت: استفاده از یکی از نمادهای بارز کردها برای شخصیتی عروسکی در مجموعه کلاه قرمزی که در اول فروردین از شبکه دو سیما پخش شد کاری بسیار ناشایست و بی احترامی به نمادهای فرهنگی اقوام کرد تلقی می گردد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ احترام به فرهنگ و نماد های فرهنگی تمامی اقوام در رسانه ملی اظهار داشت: صدا وسیما به عنوانرسانه ملی باید در جهت تحکیم وحدت گام بردارد و شایسته نیست که از نماد های فرهنگی اقوام مختلف به شکلی نامناسب استفاده کند.

صفری افزود: البته که لازم است در سیمای جمهوری اسلامی ایران در جهت گسترش، ترویج و تبلیغ فرهنگ بومی از نماد های فرهنگی اقوام مختلف استفاده شود و اتفاقا این کاری پسندیده است اما این اقدام باید در جایی مناسب استفاده شود که موجب احترام و تقویت و تحکیم فرهنگ ها و اقوام ایرانی گردد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان از ریاست صدا و سیما خواست با جدیت پیگیر موضوع باشد و  اقدامات لازم را درجهت توبیخ خاطیان وعدم تکرار چنین اتفاقاتی بعمل آورد.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “دردسر برای کلاه قرمزی/ استفاده نابجا از لباس کردی”

  1. بهروز کمالی گفت:

    صدآفرین به آقای صفری نماینده غیور کردها در مجلس ، یکی دو میلیارد تومان خرج کرده نماینده شده که بیاد تومجلس و گیر بده به کلاه قرمزی واقعا"شیر مادر حلالش باد که یک چنین موضوع مهمی که کسی جرات طرحش را نداشت مطرح کرد وگرنه صحبت راجع به کولبرهای بدبختی که بخاطر یک لقمه نان هرسال تعدادی ازونا یا در اثر سرما یا ماندن زیر بهمن یابا تیر مستقیم وبعنوان قاچاقچی کشته میشن یا صحبت راجع به محرومیت، فقر وبیکاری کردها که محروم ترین مردم ایران هستند که کار هر ننه قمری میتونه باشه انتقاد از کلاه قرمزیه که دل شیر میخواددمت گرم آقای صفری

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *