ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رئیس جمهور و وزرا سرگرم تبلیغات و انتخابات هستند/ امیدی به این دولتمردان نیست

نماینده زاهدان در مجلس با بیان اینکه به این دولت برای رفع مشکلات در کشور امیدی نیست، گفت: رئیس جمهور و وزرا سرگرم تبلیغات و انتخابات هستند.

بازخبر / حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید، گفت: آنچه از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار می گیرد متاسفانه از سوی دولتمردان توجه نمی شود و دولت مردان آنرا اجرا نمی کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری هر سال را به نام خاصی نامگذاری می کند و الان چند سالی است که اقتصاد مقاومتی در نامگذاری ایشان وجود دارد اما مسئولین بجای عمل، فقط شعار می دهند و بنر می زنند. امیدواریم سال ۹۶ سالی باشد که مسئولین بطور جدی به وظایف خود عمل کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت امسال تصریح کرد: در حال حاضر رئیس جمهور، وزرا و دولتمردان به سفرهای تبلیغانی می روند و به فعالیت های انتخاباتی می پردازند که این روند تا آخر اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

شهریاری با اشاره به انتقادات تند مقام معظم رهبری  در روز سه شنبه اول فروردین از قاچاق کالا و ورود کالای قاچاق از مبادی رسمی تصریح کرد: تا اردیبهشت روند به این صورت است و بعد از انتخابات که نتیجه آن مشخص نیست تا ۱۲ مرداد که رئیس جمهور جدید شروع بکار می کند، هم مسئولین چندان تکلیف مشخصی ندارند.

وی با بیان اینکه حدود شش ماه از عمر مملکت هدر می رود و تلف می شود، افزود: بنابراین امیدی به این دولت و دولتمردان نیست تا قاچاق را پیگیری و حل کنند.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای کاهش مشکلات باید انقلابی و جهادی عمل کرد، افزود: من در این دولت حداقل پنج مدیری که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند، سراغ ندارم. مدیران این دولت بیشتر تفکر لیبرالی دارند تا انقلابی و جهادی.

شهریاری با اشاره به اقدام خوب پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز و استقرار پلیس در جاده ها، گفت: اگر نیروی انتظامیدر زمینه قاچاق در همه مبادی رسمی گمرگات و مناطق آزاد اینگونه عمل و در مرزها مامور مستقر کند، حجم زیادی از قاچاق کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: همچنین بکار گیری سربازان گمنان در این زمینه می تواند نقش کمک کننده داشته باشد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *