آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تلفات سنگین بی‌احتیاطی راننده پژو در استان هرمزگان

در ٣ روز گذشته ۴ تصادف مهم در جاده‌های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته‌شدن ٢نفر شده است.

بازخبر / رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ٢٢:٣٠ چهارشنبه در استان هرمزگان اتفاق افتاده، گفت: “انحراف به چپ راننده پژو ۴٠۵ در کیلومتر٣٠ محور سندرک باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه پژو۴٠۵ دیگر و کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر از سرنشینان پژو شد.”

سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادفی که ساعت ١٠:٣٠ صبح پنجشنبه در استان ایلام اتفاق افتاده، توضیح داد:”واژگونی پژو روآ در کیلومتر ٨ محور حاج بختیار روی داده که متاسفانه یک نفر کشته و ۴نفر مجروح به جای گذاشته است.” علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

در ادامه صحبت‌های رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا را درباره ٢ تصادف دیگر می‌خوانید.

اصفهان: تصادف پراید و پژو ۴٠۵

ساعت ١٨ پنجشنبه، تصادفی سنگین در کیلومتر ٣٠ جاده فرعی شرکت ها( بعداز شرکت میلاد) در اصفهان اتفاق افتاد که یک نفر کشته و ۴ نفر مجروح به جای گذاشت. این تصادف بین یک دستگاه پراید و سواری پژو۴٠۵ اتفاق افتاد و علت آن انحراف به چپ راننده پراید بوده است.

آذربایجان شرقی: تصادف اتوبوس و کمپرسی

ساعت ١۵:٣٠ پنجشنبه،راننده یک دستگاه اتوبوس به دلیل رعایت نکردن فاصله عرضی با سک دستگاه کمپرسی تصادف کرد و باعث مجروح شدن یک نفر از سرنشینان شد. این حادثه در کیلومتر ٧ محور تبریز- آذرشهر رخ داده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *