آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برنامه طنزی که ارتباط با آن آسان است

حمیدرضا آذرنگ گفت: برنامه قندپهلو برنامه ای بسیار موفق است که امیدوارم سایقه مدیران آن را از مسیر اصلی منحرف نکند.

بازخبر / حمیدرضا آذرنگ با اشاره به برنامه «قندپهلو» گفت: به نظرم برنامه قندپهلو می‌تواند برنامه خوبی باشد به هر حال یکی از رسالت‌های رسانه ملی، فرهنگ‌سازی است و اشاعه فرهنگ و ادب، جزو وظایف آن است و اگر اتفاق درستی بیفتد و کارشناسی شود مسلماً بهتر خواهد بود. امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.

وی اظهار داشت: ما سال‌های سال است که موردی برنامه‌هایمان را کارشناسی می‌کنیم در حالی که یک اتفاق فرهنگی و هنری، در مداومت است که به وجود می‌آیند و اصلاً مقطعی نیست منتها چون نگاه ما مقطعی است با تغییر مدیریت‌ها با تغییر کادرهای تصمیم‌گیرنده، همه چیز تغییر پیدا می‌کند مطمئناً نتایج مطلوبی را تاکنون نگرفته‌ایم.

آذرنگ ابراز داشت: امیدوارم سیاست‌گذاری‌هایی با چشم‌انداز طولانی تعریف شود، مدیران هم اگر عوض می‌شوند مؤمن باشند به رسالتی که یک اتفاق دارد نه اینکه من خودم چه خواهم کرد و چه باید بکنم این طوری ما دیگر کمتر از این سؤال‌ها از هم می‌کنیم و خودِ برنامه‌ها مسیر خودشان را نشان می‌دهند و قطعاً باعث پایداری خودشان خواهند شد.

وی تصریح کرد: بنده در چندین مرتبه‌ای که برنامه قندپهلو را دیدم با آن ارتباط برقرار کرده‌ام اما خیلی از برنامه‌ها بوده که در آغاز با یک شکوفایی آغاز شده ولی جلوتر که رفته دچار مسیرهای انحرافی شده، مسیرهای سلیقه‌ای که مدیران اعمال می‌کنند امیدوارم مسیر فرهنگی را ادامه دهد و به توفیق بیشتری دست پیدا کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *