اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کسب و کار شما زمانی موفق می شود.اما چگونه؟

برای جذب مشتری و موفقیت در کسب وکار چه نکاتی را در نظر بگیریم ؟

کسب و کار شما زمانی موفق و جاودان می شود که مشتری از محصولات یا خدماتتان استقبال کند. در هند، جمله ای از ماهاتما گاندی بر درب اکثر مغازه ها نوشته شده: مهم ترین شخص کارتان، مشتری است. مشتری با دادن فرصت خدمت به او، بیشترین لطف را به شما می کند.از این رو رفتارهایی که باعث جذب مشتری می شوند را باید بیاموزید.

خریداسان-مشتری-سیتاس

بازخبر /کسب و کار شما زمانی موفق و جاودان می شود که مشتری از محصولات یا خدماتتان استقبال کند. در هند، جمله ای از ماهاتما گاندی بر درب اکثر مغازه ها نوشته شده: مهم ترین شخص کارتان، مشتری است. مشتری با دادن فرصت خدمت به او، بیشترین لطف را به شما می کند.از این رو رفتارهایی که باعث جذب مشتری می شوند را باید بیاموزید.

گفتن: «آیا می توانم به شما کمک کنم؟»

با لبخند از مشتری هایتان استقبال و آنها را به فروشنده ی مورد نظرشان هدایت کنید. در صورت دریافت تماس از مشتری، با سلام و صبح بخیر و … شروع کنید. سپس ببینید که چه کمکی می توانید به او کنید؟

راهنمایی مشتری در خرید

ممکن است مشتری ها در خرید محصولی شک داشته باشند. اگر برندی که می خواهند را در اختیار ندارید می توانید برند دیگری را پیشنهاد دهید.

مدیریت شکایت مشتری

اگر مشتری از محصول یا خدمات شما راضی نیست یا تمایل دارد محصول را تعویض کند یا برگرداند، بدون هیچ سرزنش و شکایتی این کار را انجام دهید. به خاطر اشتباهی که کرده اید عذرخواهی و اگر اشتباه رخ داده شده به دلیل استفاده ی نادرست از محصول است او را هدایت کنید.

ایمیل زدن

بعد از هر خرید، برای تشکر به او ایمیل بزنید و محصولات جدید را نیز معرفی کنید. همچنین به سوالات مشتری به سرعت جواب دهید و او را منتظر نگذارید.

طراحی داخلی

مشتری ها از طراحی گرم و صمیمی مغازه خوششان می آید. البته منظور این نیست که از گران ترین دکور استفاده کنید بلکه با کمی خلاقیت می توانید دکورهای زیبایی طراحی کنید.

مکانی برای نشستن و استراحت

در برخی مکان ها مشتری به زمان بیشتری برای انتخاب نیاز دارد. اگر جایی برای نشستن آنها در نظر گرفته باشید احتمال خریدشان بیشتر می شود.

آموزش مشتری

مواردی را درباره ی برند یا محصول به مشتری بیاموزید که در جای دیگری نمی تواند آن را بیابد. مثلا اگر محصول شما غذایی است می توانید نکته ای راجع به نحوه ی بهتر پخت آن بگویید./سیتاس

پسندیدم(13)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *