آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل راهداری و حمل و نقل هرمزگان خبرداد

ثبت بیش از ۶ میلیون و۲۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی هرمزگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل هرمزگان از ثبت بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰هزار تردد در محورهای مواصلاتی هرمزگان در نیمه نخست تعطیلات نوروزی خبرداد.

 بازخبر / علیرضا مجرد در بندرعباس، با اشاره به اجرای طرح نوروزی در هرمزگان به تردد ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا هفتم فرودین ماه ۹۶ در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و اظهارداشت: بیشترین تردد در محور شهید رجایی به سمت بندرعباس و بالعکس و همچنین از سمت میدان شهید نامجو به سمت بندرعباس بوده است.

وی بیان داشت: شهرستان‌های بندرعباس و قشم نیز بیشترین میزان مسافر و تردد را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل هرمزگان گفت: همچنین در این مدت ۳۶۷ هزار و ۹۵۷ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج و تعداد ۳۲۱ هرار و ۲۳۷ دستگاه نفلیه وارد استان هرمزگان شده است.

مجرد افزود: با توجه به بارش باران در روزهای نخست سال ۹۶، ورودی وسایل نقلیه به استان هرمزگان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته و خروجی وسایل نقلیه نیز تغییری نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان ابرازکرد: در تمامی محورها، مسافران نوروزی می‌توانند با رعایت مقررات و قوانین ایمنی سفری ایمن و خاطره‌انگیزی در خطه نیلگون خلیج همیشه فارس برای خود رقم بزنند.

وی در ادامه گفت: جاده‌های مواصلاتی هرمزگان با نصب بنرهای مزین شده به شعارهای ایمنی به تعداد ۱۸۷ فقره و حدود ۳۰۰۰ جلد کتابچه سفر ایمن حاوی اطلاعات مفید و مورد نیاز مسافرین از جمله آدرس و شماره تلفن‌های راهدارخانه‌ها، داروخانه، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی و سامانه‌های رسیدگی به شکایات و نظرسنجی، جرثقیل‌داران، آتش‌نشانی و بیمارستان‌ها و غیره…. انجام شده است.

مجرد اضافه‌کرد: تهیه و پخش ۱۰ مستند راهداری و حمل و نقلی که یک شب در میان، رأس ساعت ۲۰:۵۵ و کلیپ سامانه ۱۴۱ از صداوسیمای مرکز خلیج فارس پخش می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل هرمزگان اظهار کرد: توزیع کلاه ایمنی و بوگیر ماشین که به شعارهای ایمنی مزین شده حدود ۱۰۰۰ عدد در هر شهرستان و همچنین در ستاد نوروزی مرکز استان انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ۱۴۰ اکیپ با ۱۲۵ نفر در جاده‌های مواصلاتی هرمزگان به‌عنوان امداد خودرو مستقر شده‌اند که با نصب دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در ۶۶ نقطه استان به‌صورت آنلاین آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *