آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور

اشتغالزایی ۴۵ هزار زندانی در سال ۹۵/ فعالیت مددجویان در ۷۶۰ کارگاه/ ۱۵ میلیارد تومان دستمزد به مددجویان پرداخت شده است

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور آمار اشتغال زندانیان بطور متوسط در سال ۹۵ را ۴۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: دریکسال گذشته ۱۵ میلیارد تومان دستمزد به مددجویان پرداخت شده است که آمار رشد ۱۵ تا ۲۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

بازخبر / مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از اشتغالزایی ۴۵۵ هزار زندانی در سال ۹۵ خبرداد و گفت: دریکسال گذشته ۱۵۵ میلیارد تومان به دستمزد به مددجویان پرداخت شده است که آمار رشد ۱۵ تا ۲۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.
رحیم مطهرنژاد از ایجاد ۲ هزار شغل جدید در سال ۹۵ خبرداد و اضافه کرد: آمار بازگشت زندانیان دارای اشتغال به زندان کاهش یافته است .
وی افزود: اشتغال زندانیان در دو مقطع دوران محکومیت و پس از آزادی لازم است مورد تو همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد.
مطهر نژاد از پرداخت ۲٫۵ میلیارد تومان به انجمن های حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: این مبلغ طبق سنوات گذشته به منظور اهدای کارت های بانکی و کمک به خانواده های زندانیان پرداخت شده است .
 مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در تشریح حمایت بنیاد تعاون از زندانیان خارج از کشور بیان کرد: بنیاد تعاون در ۱۰ کشور جهان به زندانیان ایرانی کمک می کند و ۳۰۰ خانواده زندانی ایرانی تحت پوشش بنیاد قرار دارند و تا به امروز یک میلیارد تومان به این خانواده ها کمک شده است .
وی رسالت سازمان و رسالت بنیاد را تبدیل مددجو به یک انسان جدید عنوان کرد و افزود: محیطی که در آن کار می کنیم شبیه کارخانه انسان سازی است و خروجی سازمان و بنیاد یک انسان جدید خواهد بود .
مطهر نژاد در ادامه این گفت وگو اقدامات بنیاد تعاون در نه ماه سال ۹۵  را تشریح کرد و گفت: بنیاد تعاون دربیش از ۷۶۰ کارگاه بزرگ و کوچک در بخش صنعتی فعالیت می کند و در صنایع پوشاک منسوجات، فرش و قالی ، انواع کفش،مصنوعات صنایع پوشاک منسوجات ، فرش وبتنی، نانوایی ، تولید قند، خوراک دام ، سبک وسنگین، محصولات ساختمانی و طیور انواع متنوع از محصولات را تولید می کند.
به گفته مدیر عامل بنیاد تعاون ، اجرای طرح آبیاری مکانیزه در ۲۹۵ هکتار و توسعه باغ بسته به  ۴۲۰ هکتار در اراضی شرکت کشت و صنعت حامیان فدک، راه اندازی کارگاه قلم زنی، مصنوعات فلزی ، کلاف سیم پیچی، خبازی در استان اصفهان با ظرفیت اشتغال ۲۹۲ نفر و راه اندازی کارگاه های تولید مبلمان چاپ سیلک با ظرفیت ۲۰۰ نفر در استان تهران و همچنین تولید کیف)سراجی( و راه اندازی کارگاه های کارخانه سنگ های انتیک با ظرفیت اشتغال ۱۰۰ نفر در استان تهران از دیگر اقدامات بنیاد در یکسال گذشته است .
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *