اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای هرمزگان:

نتیجه نهایی تأیید صلاحیت کاندایداها تا ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود / طی تمامی مراحل تأیید صلاحیت و یا رد صلاحیت به کاندیداها اطلاع داده می‌شود

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اساامی هرمزگان گفت: هیئت نظارت تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه صلاحیت نهایی تمامی کاندیداهای شوراها را اعلام خواهند کرد.

بازخبر / احمد مرادی امروز در بندرعباس اظهار داشت: مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان هرمزگان هم مانند سراسر کشور به پایان رسیده است.

وی افزود:کاندیداها یا در خود توانایی‌هایی دیدند یا به توصیه دوستان و نزدیکان خود پا به این عرصه گذاشتند و بدانند که این عرصه خدمت‌گذاری است و اگر ملاک را قانون قرار دهند و موفقیت خود را در قانون و قانون‌مداری و خدمت به مردم ببینند می‌توان گفت که این امر خیر است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی هرمزگان تصریح کرد: اگر ملاک  بی‌قانونی باشد و یا سوءاستفاده از احساسات پاک این مردم شود، کار پسندیده‌ای نیست و ما هم که به‌عنوان هیئت نظارت و امین مردم هستیم سعی در ایجاد زمینه دلگرمی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم داشت.

مرادی در پایان سخنانش عنوان داشت: پس از بررسی صلاحیت در هیئت اجرایی تا ۱۶ فروردین‌ماه لیست کاندیداها به هیئت نظارت بر این انتخابات فرستاده می‌شود و در هیئت نظارت تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه صلاحیت نهایی تمامی کاندیداها اعلام خواهد شد، همچنین در تمام مراحل تأیید صلاحیت یا رد صلاحیت به کاندیداها اطلاع داده می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *