اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
/ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا/

رکورد ثبت نام از داوطلبین در روز بارانی بندرعباس رقم خورد

ششمین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم زمان با سراسر کشور در استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس به پایان رسید.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، در روز ششم ثبت نام از داوطلبین نیز ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس مستقر در فرمانداری این شهرستان بارندگی شدید در بندرعباس روند ثبت نام را تحت شعاع خود قرار داده بود اما بازهم از استقبال داوطلبین نکاست تا شلوغ ترین روز را رقم بزند.

در حالی که خبرنگار ایسنا از ساعت ٨ و ٣٠ دقیقه در محل ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بندرعباس مستقر شده بود، در روز ششم ۳۶ نفر برای انتخابات شورای شهر در بندرعباس نام نویسی کردند که شامل ۲۶ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند که در مجموع شمار داوطلبین تا پایان روز ششم به ۱۳۴ نفر رسید.

از نفرات شاخص روز ششم می توان به حضور راحله ملایی(رئیس سابق شورای شهر بندرعباس)، مسعود عبدالله زاده(عضو فعلی شورای شهر)، مجتبی عابدینی(مداح اهل بیت)، احمد زمانی(شهردار سابق ناحیه دو منطقه سه بندرعباس)، اسماعیل بواشه(معاونت توسعه و پشتیبانی اموزش وپرورش ناحیه٢ و استاد دانشگاه) و محمد جاودان(از روشندلان و کارمندان استانداری هرمزگان)اشاره کرد.

از نکات قابل توجه در روز ششم می توان به حضور محمد جاودان از فعالین روشندل به همراه دو دوست روشندل خود در ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس اشاره کرد.

همچینین احمد مرادی، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان هرمزگان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس از روند ثبت نام داوطلبین بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، از روز اول آغاز ثبت نام داوطلبان بررسی سوابق و صلاحیت افراد انجام می شود و ۲۵ فروردین ۹۶ نتیجه تایید صلاحیت ها اعلام و داوطلبان معترض به نتیجه تایید صلاحیت ها از تاریخ دوم اردیبهشت ۹۶ به هیئت نظارت شهرستان مراجعه کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *