آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه ایساکو

ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .

بازخبر /  مهندس سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در روزهای آغازین موج دوم سفرهای نوروزی از نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو سرزده بازدید کرد.

در این بازدید که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شده از نحوه خدمت‌رسانی نمایندگی‌های مجاز ایران‌ خودرو در جشنواره خدمات نوروزی بازدید کرده و با مشتریان در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو گفتگو کرده و به درخواست‌های آنها رسیدگی کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: از لحظه ای که مشتری وارد نمایندگی ایران خودرو می شود ، مشکل وی مشکل ما نیز محسوب می گردد و تنها در این صورت است که می توانیم ادعا کنیم که همگی عضو یک خانواده هستیم.از این رو ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .

حسینی خاطرنشان کرد مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواست های خود را از طریق کانال های ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو و یا شماره ۰۹۶۴۴۰ اعلام نمایند تا همکاران رسیدگی لازم در آن زمینه را انجام دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *