اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي هرمزگان خبر داد

۴ فوتی تصادفی و ۱۰ فوتی غیر تصادفی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان از ۴ فوتی تصادفی و ۱۰ فوتی غیر تصادفی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

بازخبر / امیرحسن اسدی در بندرعباس اظهار داشت: از مجموع ۲۸۹ تصادفی که توسط اورژانس ۱۱۵ از ابتدای طرح نوروزی که از مورخ ۲۵ اسفند ۹۵ تا دوم فروردین ۱۳۹۶ بررسی شده است بیشترین تعداد تصادفات در محور شرق و جنوب شرق با فروانی ۶۵ تصادف و ۷۷ مصدوم ثبت شده است.

وی ادامه داد: به لحاظ تعداد مصدومان تصادفی، محور غرب و شمال غرب با ۵۹ ماموریت و ۹۳ مصدوم بیشزین تعداد مصدوم تصادفی را به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان اظهار کرد: متاسفانه طی مدت یاد شده ۴ فوتی تصادفی و ۱۰ فوتی غیر تصادفی اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: ۹۸۷ مصدوم در طی ۸۵۳ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ هرمزگان در مدت ۷ روز از آغاز طرح نوروزی خدمات‌رسانی شده‌اند.

اسدی عنوان داشت: از ۸۵۳ ماموریت یادشده ۴۶۴ ماموریت شهری، ۳۷۶  ماموریت جاده‌ای و ۱۳ ماموریت بین درمانی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان تصریح کرد: از مجموع ۹۸۷ مصدومی که توسط اورژانس خدمات درمانی دریافت کرده‌اند تعداد ۳۹۰ مصدوم تصادفی و ۵۹۷ مصدوم غیر تصادفی بوده که ۲۳۵  مورد از آنها درمان سرپایی در محل صورت گرفته است و ۵۹۸  مورد به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *