اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سوریه درخواست روسیه درباره جاسوس افسانه‌ای را رد کرد

روسیه این درخواست را بعد از آن از سوریه کرده است که اسراییل از مسکو خواستار شده بود به عنوان میانجی در این رابطه ظاهر شود.

بازخبر / به نقل از رای الیوم، سوریه درخواست روسیه مبنی بر تحویل جسد “الی کوهن ” جاسوس یهودی را رد کرد.

رای الیوم به نقل از هاآرتص نوشت: روسیه این درخواست را بعد از آن از سوریه کرده است که اسراییل از مسکو خواستار شده بود به عنوان میانجی در این رابطه ظاهر شود.

منبع مذکور افزود: سوریه به روسیه گفته است که مکان دفن الی کوهن را نمی داند.

الی کوهن جاسوس افسانه ای اسرائیل در سوریه. برای آنکه زمینه ی نفوذش فراهم شود چند سال به عنوان یک تاجر سوری ثروتمند که عاشق بازگشت به وطنش است در آرژانتین زندگی کرد.

در آنجا با سفارت سوریه و برخی مقامات سوری روابط مستحکمی ایجاد کرد و به این عنوان که می خواهد ثروتش را در میهنش سرمایه گذاری کند وارد سوریه شد. نام جعلی او در سوریه کمال امین تعابت بود.

با بسیاری از مقامات از جمله ژنرال امین حافظ وزیر دفاع بعثی و رئیس جمهور آینده روابطی نزدیک برقرار کرد و به سمت مشاور وزارت دفاع برگزیده شد.

او بارها از مواضع نظامی سوریه در جولان و پایگاه های هوایی دیدن کرد و با حافظه بصری بی نظیری که داشت تمام جزئیات را از طریق دستگاه های مخابراتی در خانه اش به اسرائیل منتقل می کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *