اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

خریدارن خودرو افسرده شده‌اند!

بازار خودرو به طور فزاینده ای شبیه به یک تلویزیون سیاه و سفید به نظر می رسد چرا که اکثر خودروهای جدید فروخته شده در این روزها با کم ترین رنگ های جذاب و شاد به فروش رفته اند.

بازخبر /  این نتیجه گیری بر اساس گزارش تازه منتشر شده ای از تامین کننده رنگ خودروها، Axalta است که اعلام کرده ۷۷۷ درصد از خودروها، وانت ها و شاسی بلندهای فروخته شده در سال ۲۰۱۶۶ دارای رنگ های سفید، نقره ای و مشکی بوده اند. این امر نیز گواهی بر آن است که خریداران خودرو بسیار بی حوصله و کسل هستند.

رنگ سفید ۳۷ درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده و پس از آن رنگ مشکی با سهمی ۱۸ درصد، خاکستری و نقره ای هر یک با سهمی ۱۱ درصدی قرار دارند. از همه بدتر آن که ۲۰۱۶ ششمین سال متوالی است که رنگ سفید در صدر فروش خودروها قرار دارد در حالی که در سال ۲۰۱۱ این جایگاه به رنگ نقره ای تعلق داشت. با در نظر گرفتن تمام این رنگ ها در یک پارکینگ به نظر می رسد که یک فیلم سیاه و سفید را می بینیم.

این ترکیب در آمریکای شمالی کمی بهتر است چرا که رنگ های قرمز و آبی نیز به ترتیب با سهم های ۱۰ و ۸ درصدی در این لیست قرار دارند اگرچه رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای همچنان در صدر هستند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *