توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

از حضور نمایندگان سابق تا فعلی شورای شهر بندرعباس در روز سوم

سومین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم زمان با سراسر کشور در استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس به پایان رسید.

باز خبر/سومین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم زمان با سراسر کشور در استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، در روز سوم ثبت نام از داوطلبین نیز ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس مستقر در فرمانداری این شهرستان همچون روز دوم، با استقبال قابل توجهی رو به رو نشد گرچه حضور چهره های سرشناس بیشتری به خود دید.

در حالی که خبرنگار ایسنا از ساعت ٨ و ٣٠ دقیقه در محل ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بندرعباس مستقر شده بود، در روز سوم  ١٧ نفر برای انتخابات شورای شهر در بندرعباس نام نویسی کردند که شامل ١۴ نفر مرد و سه نفر زن هستند که در مجموع شمار داوطلبین تا روز سوم به ۵٩ نفر رسید.

حضور عبدالمجید جلالی(رئیس اتاق اصناف بندرعباس)، علیرضا حیدری پوری(عضو دو دوره شورای شهر بندرعباس)، هومن رفیعی بندری، محمدرضا بی نیاز(اعضای شورای فعلی شهر بندرعباس)، محسن درستکار(فعال سیاسی و رسانه ای)، میر محمود عامری(عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان)، محمد کاوئی(استاد دانشگاه هرمزگان) و عادل آخوندی(فعال محیط زیست) از مهم ترین افراد حاضر در روز دوم برای ثبت نام بود.

لازم به ذکر است، رضا حیدری زاده (عضو شورای فعلی شهر بندرعباس) نیز از چهره های شاخص ثبت نام کننده در پایان وقت اداری روز نخست بوده است که در اسامی ذکر شده این خبرگزاری نیز از قلم افتاده بود.

همچنین برخی رسانه ها از ثبت نام سید محمد بنی هاشمی خبرداده اند که وی در گفت و گو با ایسنا این موضوع را تکذیب کرد.

روند اجرایی و برقراری نظم در محل ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس نیز قابل تقدیر بود به گونه ای که داوطلبین به راحتی با راهنمایی های انجام شده روند ثبت نام را دنبال کرده و به پایان می رساندند.

به گزارش ایسنا، از روز اول آغاز ثبت نام داوطلبان بررسی سوابق و صلاحیت افراد انجام می شود و ۲۵ فروردین ۹۶ نتیجه تایید صلاحیت ها اعلام و داوطلبان معترض به نتیجه تایید صلاحیت ها از تاریخ دوم اردیبهشت ۹۶ به هیئت نظارت شهرستان مراجعه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “از حضور نمایندگان سابق تا فعلی شورای شهر بندرعباس در روز سوم”

  1. بندرعباس گفت:

    چرااسم محمدصالح باقرزاده مسول سابق تربیت بدنی قشم باوجودشرکت درانتخابات تولیست شمانیست،یعنی کمتراز یه فعال محیط زیست اهمیت دارند

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *