توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
مدیرعامل سایپایدک ؛

با ارائه خدمات مطلوب از تولید و اشتغال حمایت می کنیم

مدیرعامل سایپایدک به طور سرزده از ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۶ گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.

بازخبر / مهندس علیشاهی در اولین روز فروردین در بازدید سرزده از ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۳۹۶گروه خودروسازی سایپا ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای طرح امداد نوروزی، بر خدمات رسانی در کوتاهترین زمان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به و امدادخواهان تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: هرساله گروه خودروسازی سایپا با اجرای طرح امداد نوروزی اطمینان خاطر و آسایش در سفر را به مسافران هدیه می کند.

او افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است و همچنین تعیین سیاستهای کلان گروه سایپا از سوی دکتر جمالی مبنی بر افزایش تولید، سایپا یدک نیز با ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت از تولید ملی حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا یدک تاکید کرد: باید تمام توان خود را معطوف به تحقق این شعار بزرگ و رسیدن به این رهنمود دور اندیشانه ایشان کنیم.

او ادامه داد: با توجه به پیام نوروزی دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و تاکید بر استفاده از تمام توان برای تحقق شعار امسال، ما نیز در سایپا یدک با به کار گیری از توان و تجربه همکاران خوبمان در این سازمان، تمام همت و توان خود را برای اعتلای اهداف این سال و سربلندی ایران پرافتخار بکار خواهیم بست و در مسیر خودکفایی و پیشرفت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

علیشاهی اظهار داشت: خوشبختانه ستاد طرح امداد خودروی نوروزی، امسال از نظم و انسجام خوبی برخوردار است که این امر مدیون افزایش کیفی، سرعت ناوگان امدادی، حضور حداکثری و فرهنگ سازی اصول رانندگی ایمن توسط دستگاه های ذیربط است.

او افزود: مبنای حرکت ما در ایام نوروز، این اصل روانشناسی است که هیچ شادی در جهان خلق نمی شود بدون خدمت خدمتگزاران پیدا و پنهان. شادی دیگران بدون خدمت خدمتگزاران ممکن نیست. ما به مشتریان فراتر از حقی که به گردن ما دارند نگاه می کنیم.

مدیرعامل سایپایدک از زحمات شبکه نمایندگیها، امدادگران سایپا و انجمن های صنفی در برگزاری هرچه بهتر امداد نوروزی تشکر و قدردانی کرد. در این بازدید، معاون خدمات پس از فروش و مدیر امور مشتریان سایپایدک، مهندس علیشاهی را همراهی کردند.

لازم به ذکر است مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل نمایند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *