توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
لس آنجلس تایمز؛

چرا علی لاریجانی به دنبال پیروزی حسن روحانی است؟

این آقای لاریجانی است که بدنبال کاندیداتوری در سال ۲۰۲۱ برای تصدی پست ریاست جمهوری می باشد.

بازخبر / روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی به انتخابات ایران و نقش علی لاریجانی در این انتخابات پرداخت و نوشت: اصولگرایان ایران اکنون به شدت روحانی را مورد انتقاد قرار داده اند و دستاوردهای وی را در زمینه ارتباطات وی با غرب را ساده لوحانه می خوانند.

این روزنامه آمریکایی افزود: منتقدان روحانی هنوز بر این باورند که روحانی در زمینه اقتصادی شکست خورده است اما زمانی که بحث انتخابات و رقابت برای انتخابات ماه می پیش می آید، تندروها در ایران خودشان مخالف برخی از آزادی ها در ایران هستند و برای رسیدن به یک کاندیدا اختلاف نظر دارند.

اکنون ده گزینه برای تصدی پست ریاست جمهوری از حزب اصولگرا پیشنهاد شده است و این در حالی است که یکی از چهره های مهم اصولگرایی به نام علی لاریجانی که رئیس مجلس ایران نیز می باشد، خود از آقای روحانی حمایت کرده است.

لس آنجلس تایمز افزود: هرچند هنوز زمان زیادی برای ثبت نام و نهایی شدن نامزدهای انتخاباتی وجود دارد، اما به نظر می رسد که موضع آقای روحانی بسیار محکم بوده و او همچنان دارای حمایت های زیادی است.

تمامی روسای جمهور پیش از روحانی دو دروه ای بوده اند و گفتنی است که دولت تکنوکرات آقای روحانی که با جواد ظریفی که در آمریکا تحصیل کرده است، رهبری می شود، قول کاهش تحریم ها را به مردم ایران داده بودند، اما گفتنی است که بسیاری از تحریم ها همچنان به حال خود باقی اند.

لس آنجلس تایمز افزود: رهبر عالی ایران نیز از آقای روحانی انتقادات جدی را به عمل آورده است و بر این باور است که دولت وی نتوانسته است در زمینه بیکاری موفق ظاهر شود اما این انتقادات و دیگر انتقادات بعید است که موجب شود روحانی برای تصدی دوباره این پست، رد صلاحیت شود.

این روزنامه آمریکایی افزود: برای اصلاح طلبان که آنها به دنبال قدرت بیشتر در فضای سیاسی هستند و خواستار آزادی بیشتر اجتماعی هستند، روحانی همچنان فردی محبوب باقی مانده است هرچند که وی نتوانسته است محدودیت ها بر رسانه های اصلاح طلبان، و محددیت ها در زمینه لباس زنان را بر طرف کند.

لس آنجلس تایمز در پایان نوشت: بسیاری از ایرانیان همچنان تاثیر بهبود اقتصاد و رفع تحریم ها را در جیبشان احساس نکرده اند. در مقایسه با سال ۲۰۱۳، اقتصاد ایران در سال گذشته تنها ۷ درصد رشد داشته است اما نرخ بیکاری همچنان ۱۱ درصد می باشد. اکنون نیز هرچند که اصولگرایان به دنبال انتخاب کاندیدای واحدی هستند، اما علی لاریجانی علنا از آقای روحانی حمایت کرده است. برخی نیز بر این باورند که با پیروزی روحانی در انتخابات آینده، این آقای لاریجانی است که بدنبال کاندیداتوری در سال ۲۰۲۱ برای تصدی پست ریاست جمهوری می باشد.

پسندیدم(4)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *