توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
ناصربخت خبر داد

آغاز استعلام مدارک ثبت نام کنندگان شوراها از مراجع ۴ گانه/ زمان ثبت نام تمدید نمی شود

معاون سیاسی فرمانداری تهران گفت: کار استعلام مدارک داوطلبان متقاضی انتخابات شورای شهر تهران از مراجع ۴ گانه از روز گذشته آغاز شده است.

بازخبر / علی اصغر ناصربخت در جمع خبرنگاران حاضر در محل فرمانداری تهران گفت: از روز ٣٠ اسفند ٩۵ تا امروز یکم فروردین ماه تعداد ٣۵٨ نفر ثبت نام خود را نهایی کرده اند.
وی افزود: از این تعداد ۵٧ نفر و ٣۴١ نفر مرد هستند.
معاون سیاسی فرمانداری تهران با اشاره به تسریع در روند ثبت نام متقاضیان حضور در انتخابات شورای شهر تهران اظهارکرد: امروز به نسبت روز گذشته روند ثبت نام با سرعت بیشتری پیگیری می شود.
ناصربخت ادامه داد: مقرر شده یک سایت دیگر نیز به سایت های کنونی مجاور فرمانداری تهران اضافه شده تا روند ثبت تام با سرعت بیشتری پیگیری شود.
وی خواستار به همراه داشتن کامل مدارک از سوی ثبت نام کنندگان شد و اظهارکرد: درخواست ما این است که افراد با مدارک کامل به محل ثبت نام مراجعه کنند.
معاون سیاسی فرمانداری تهران ادامه داد: در رابطه با گواهی سوءپیشینه نیز تمهیداتی اندیشیده شد که افراد با ارائه تعهد نامه مبنی بر ارائه سوءپیشینه خود تا روز ١۵ فروردین ماه، ثبت نام خود را انجام دهند.
ناصربخت در پاسخ به این پرسش که پیش بینی می شود در سال جاری چه تعداد در انتخابات شوراهای شهر تهران ثبت نام کنند؟، گفت: در دوره چهارم شوراها، ٢ هزارنفر در تهران ثبت نام کرده و پیش بینی می شود در دوره پنجم این آمار به ٣ هزار نفر افزایش یابد.
وی در خصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت نام افراد خاطرنشان کرد: کپی شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت، عکس و همچنین گواهی سوء پیشینه از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام هستند.
معاون سیاسی فرمانداری تهران از آغاز استعلام مدارک ثبت تام کنندگان خبر داد و گفت: از روز گذشته کار استعلام مدارک داوطلبان از مراجع ۴ گانه آغاز شده است.
وی در پایان یادآور شد: ثبت نام انتخابات به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و افراد تا روز ۶ فروردین برای ثبت نام مهلت دارند.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *