توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

غافلگیری مهمانان نوروزی در باران بهاری استان هرمزگان/هجوم مسافران به مدارس و سالن‌های ورزشی

بارش باران در نخستین روز فصل بهار مسافران نوروزی در استان هرمزگان را با مشکل روبه‌رو ساخت و ناگزیر برای یافتن سرپناه به مدارس و سالن‌های ورزشی پناه بردند.

بازخبر /با ورود سامانه پرفشار به منطقه جنوب و جنوب شرقی کشور در نخستین روز سال جدید مهمانان نوروزی که هرمزگان را به عنوان مقصد گردشگری خود برگزیده‌اند را غافلگیر و با مشکل روبه‌رو کرد.

استان هرمزگان و به طور ویژه بندرعباس که به واسطه وجود دریا و داشتن جزایر متعدد همواره مورد توجه گردشکران داخلی در تعطیلات پایان سال است و همچنین بزرگترین بندر مسافری کشور را در خود جای داده یکی از شهرهای پرتردد در ایام نوروز است که همواره مدیران برای ایجاد تسهیل در سفر و رفاه مسافرن تلاش می‌کنند.

سالانه بیش از ۵ میلیون نفر در تعطیلات پایان سال وارد شهر بندرعباس شده که البته نیازمند خدمات و امکانات رفاهی و اسکان هستند و در همین راستا ستادی با عنوان ستاد خدمات سفر نوروزی به ریاست استاندار و حضور دستگاه‌های مرتبط نظیر میراث فرهنگی ، آموزش وپرورش، شهرداری و غیره تشکیل و برنامه‌ریزی شده است.

بیش از ۴۵۰۰ تخت در ۳۶ مرکز اقامتی و ۱۵ پایگاه اسکان فرهنگیان توسط آموزش و پرورش هرمزگان در نظر گرفتن ۹ بوستان شهر بندرعباس برای پذیرش مهمانان نوروزی تنها بخشی از خدمات رفاهی مسافران بهاری استان هرمزگان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *