چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

پویافر : ۲۶ نفر در روز اول نام‌نویسی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر بندرعباس ثبت‌نام کردند

فرماندار بندرعباس گفت: ۲۶ نفر در روز اول نام‌نویسی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر بندرعباس ثبت‌نام کردند.

بازخبر /احمد پویافر  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در اولین روز از نام‌نویسی داوطلبان کاندیداتوری برای انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس ۲۶ نفر ثبت‌نام کردند که ۲۳ نفر مرد و ۳ نفر نیز زن بودند.

وی افزود: نام‌نویسی از داوطلبان که از امروز ۳۰ اسفندماه ۹۵ آغاز شده است تا ۶ فروردین‌ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنیم که در سطح کل شهرستان بندرعباس حدود ۱۰ هزار نفر ثبت‌نام کنند.

فرماندار بندرعباس با بیان این که همکاری بسیار خوبی میان هیأت‌های اجرایی و هیأت نظارت در شهرستان بندرعباس در جریان است، عنوان کرد: انتخابات شوراها در شهرستان بندرعباس در ۵ شهر، ۴ بخش و حدود ۴۰۰ روستا نیز را شامل می شود.

پویافر خاطرنشان کرد: بیش از ۸ هزار نفر در قالب هیأت‌های اجرایی و نظارت و نیروی انتظامی مسؤولیت برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری را در شهرستان بندرعباس بر عهده دارند.

وی همچنین گفت: دواطلبانی که قصد شرکت در شوراهای شهرهای فین، تخت، قلعه قاضی، تازیان و بندرعباس دارند باید به ستاد مرکزی شهرستان بندرعباس واقع در فرمانداری بندرعباس مراجعه کنند.

به گزارش فارس، نام‌نویسی از کاندیداها در فرمانداری بندرعباس از ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۶ عصر ادامه خواهد داشت و امروز چهره‌های شاخصی نظیر علی مجید‌زاده رئیس اسبق پلیس‌راه هرمزگان، کیانوش جهانبخش و اسلام باوقار دو عضو شورای شهر بندرعباس و ناصر جعفرزاده از پرسنل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان اقدام به ثبت‌نام کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *