توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
در گفت وگویی تلفنی

روحانی فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت

رئیس جمهور در گفت‌وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.

بازخبر / به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در گفت‌وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.

روحانى در این گفتگوی تلفنی که در آغازین ساعات سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوى سلامتى و طول عمر براى رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت که سال ۱۳۹۶ بی تردید در سایه رهنمودها و هدایت های معظم له و اتحاد و تلاش همگانی، و همچنین تداوم اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی؛ سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما، سال رونق افزون تر در تولید ملی و نیز سال اشتغال بیشتر، بویژه برای جوانان خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفتگو با تبریک سال نو به دکتر روحانی و خانواده بزرگ ملت ایران، براى توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوى توفیق نمودند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *