توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
با چرخ پنچر نمی‌توان مسابقه داد؛

قلعه نویی: سال ۹۵ واقعا اذیت شدم / ما یک کشور پولدار هستیم و حق این ملت چنین زندگی‌ای نیست

سرمربی تراکتورسازی گفت: «عدم اجازه برای استفاده از چهار بازیکن جدید و رفتن یک مهره تاثیرگذارمان(سروش رفیعی) موجب شد از کورس قهرمانی دور شویم.»

بازخبر / امیر قلعه‌نویی در گفتگوی ویژه نوروزی ضمن عرض تبریک سال ۹۶ به ایرانیان داخل و خارج از کشور، اظهار داشت: «ان‌شاالله زندگی همه هموطنان زیر سایه اهل بیت (علیهم السلام) و توأم با آرامش باشد. آرزوی تمام شیعیان ظهور آقا امام زمان (عج) است و امیدوار هستم همه سلامت باشند.»

وی ادامه داد: «امیدوار هستم فشارهای اقتصادی برداشته شود چون ملت ما شریف و نجیب هستند و ما یک کشور پولداری هستیم. حق این ملت نیست چنین زندگی‌ای داشته باشند. ان‌شاالله تمام مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی برطرف شود و آن چیزی که لیاقت مردم ایران است به آنها برسد و همیشه سلامت و شاد باشند.»

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه خاطرات بد ورزشی زیادی در یک سال اخیر وجود داشت، گفت: «زحمات یک ساله ما برای تراکتورسازی، انگار در یک شب با یک اره برقی قطع شد چون تراکتورسازی لیاقت داشت در کورس قهرمانی باشد. به قول یکی از دوستان یک چرخ ما را پنچر کردند و با چرخ پنچر نمی‌توان مسابقه داد. چهار بازیکنی که گرفته بودیم نتوانستند برای ما بازی کنند و همچنین یکی از بهترین بازیکنان از بین ما جدا شد و واقعا اذیت شدیم. یک سال پر فراز و نشیب و سخت داشتیم.»

قلعه‌نویی یادآور شد: «در سال ۹۵ اتفاق پلاسکو دل مردم را به درد آورد ولی حرکت آتش‌نشانان رشادت و افتخار بود.»

وی ضمن تشکر از تمام عوامل باشگاه تراکتورسازی از جمله سردار آجرلو و هواداران‌شان عنوان کرد: «امسال استادیوم یادگار امام حاضر نبود اما تماشاگران در هیچ ورزشگاهی ما را تنها نگذاشتند. از تک تک هواداران تراکتور تشکر می‌کنیم. ما نتوانستیم محبت‌های آنها را جبران کنیم ولی امیدوارم آنها ما را دعا کنند تا عاقبت به خیر شویم.»

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: «مجموعه باشگاه به غیر از یک مورد، سال خوبی پشت سر گذاشت و تمام تیم همدل بودند. بازیکنان و به ویژه بزرگترهای تیم نجابت به خرج دادند. خیلی از نفرات ما مصدوم بودند ولی می‌خواستند به تیم کمک کنند که از تمام آنها تشکر می‌کنم.»

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *