توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

رکورد افزایش جابجایی مسافر در کشور شکسته شد؛ رشد ۲۳ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه قشم

مدیرعامل شرکت فرودگاه بین المللی قشم گفت: اعزام و پذیرش مسافر در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۳ درصد افزایش یافتکه این رقم بالاترین نرخ رشد در بین فرودگاه های کشور است.

بازخبر / مجتبی شمس نژاد روز یکشنبه در قشم، بیان کرد: تعداد مسافران اعزام و پذیرش شده فرودگاه قشم از ابتدای سال تا روزهای پایانی امسال از مرز نیم میلیون تن گذشت.

وی اظهار کرد: این شرکت با توجه به افزایش تقاضای پرواز و جابجایی مسافران اصلاحات زیادی را در زیرساخت و سخت افزار فرودگاه با هدف تکریم ارباب رجوع و رضایت مسافر انجام داده است.

شمس نژاد ادامه داد: ارتقای سامانه ناوبری فرودگاه مطابق استاندارد های بین المللی، جابجایی سالن پذیرش مسافران خارجی برای بهینه سازی و رفع نواقص موجود و نصب تسمه نقاله ۵۷ متری برای پذیرش بار مسافران از مهمترین این اقدامات است.

وی از تعویض مانیتورهای اطلاع رسانی و نصب سامانه جدید FIDS و راه اندازی وبسایت و کانال اطلاع رسانی جدید فرودگاه به نشانی www.qeshm.airport.ir برای تسهیل دسترسی مسافران به اطلاعات ضروری به عنوان دیگر اقدامات این فرودگاه در سال ۹۵ نام برد.

به گفته مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم، علاوه بر نصب تابلوهای متعدد اطلاع رسانی در سالن این فرودگاه، گروه های موسیقی محلی نیز با استقرار در این محل و با نواختن موسیقی زیبای محلی از مسافران نوروزی قشم استقبال می کنند.

به گزارش ایسنا، جزیره قشم در جنوب ایران واقع شده و مسافران از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی قشم)، دریایی (اسکله حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری) و زمینی که مسافران با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی از طریق بندر پهل وارد اسکله لافت در جزیره قشم می شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *